Skip to main content
Vraag

Verbinding valt meerdere keren per avond weg, foutcode stb-nmc-400

• November 4, 2021
  • 36 reacties
  • 450 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

36 reacties

• November 12, 2021

4, je hebt er maar 2.😳

wjb
Wijsgeer
  • November 12, 2021

Wat is het merk en type van de switch waar de TV ontvangers op aangesloten zijn?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 12, 2021

Probeer de ontvangers dan toch maar eens rechtstreeks op de KPN Box zou kunnen zeggen. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst zeggen ze wel eens hé? 😉

En ik lees wel eens vaker vage problemen met Ubiquity en tv van KPN. 

Leg me dan even uit hoe ik 4 ontvangers op de Experiabox aansluit zonder switch? (Kroonsteentje? ;-)

Bij 4 ontvangers zou u een gratis switch van KPN krijgen. Een Netgear. Waarvan KPN garandeert die werkt.

• Auteur
  • Topper
  • November 12, 2021

Ik heb echt 4 settopboxen, al jaren…het gaat me echt te ver om ze los te koppelen en te fotograferen om mijn gelijk te krijgen…anyway. De switch is een netgear (unmanaged), zelf aangeschaft, maar functioneert al jaren prima.

wjb
Wijsgeer
  • November 12, 2021

De switch is een netgear (unmanaged), zelf aangeschaft, maar functioneert al jaren prima.

Welk type Netgear en wat is de versie van de firmware op die Netgear?

Heb je al eens alles losgekoppeld van jouw netwerk uitgezonderd die Netgear switch en de TV ontvangers om te zien of het probleem dan ook optreedt?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 12, 2021

Ik heb echt 4 settopboxen...

Waarom zegt u dan eerder in dit topic dat u er 2 heeft?

wjb
Wijsgeer
  • November 12, 2021

Ik heb echt 4 settopboxen...

Waarom zegt u dan eerder in dit topic dat u er 2 heeft?

Maar dat zegt hij toch niet?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 12, 2021

Ok, @Marcia_ zegt het, en daar komt geen corrigerend antwoord van @SjorsvdZ op. 

• Auteur
  • Topper
  • November 12, 2021

Ik heb 4 boxen, echter worden er maar 2 actief gebruikt op dit moment

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 12, 2021

Ik heb 4 boxen, echter worden er maar 2 actief gebruikt op dit moment

Dan kan @Marcia_ u dus een gratis switch toesturen. Waarvan KPN garandeerd dat die werkt. Als u die nog niet eerder gekregen heeft.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De switch is een netgear (unmanaged), zelf aangeschaft, maar functioneert al jaren prima.

Welk type Netgear en wat is de versie van de firmware op die Netgear?

Heb je al eens alles losgekoppeld van jouw netwerk uitgezonderd die Netgear switch en de TV ontvangers om te zien of het probleem dan ook optreedt?

Dit is toch mijn advies. Als je twee van de vier tv-ontvangers momenteel niet gebruikt, dan kan je deze voorlopig toch even loskoppelen? Ik begrijp zeker dat je een oplossing wilt, maar alleen door te testen komen we achter de oorzaak van het probleem.