Skip to main content
Antwoord

Verdeelkast in de straat staat open

• December 7, 2023
  • 8 reacties
  • 362 keer bekeken

Geachte dames en heren, 

ik woon in de lits te Leeuwarden en nu hebben wij in het begin van de straat een verdeelkast. Hiervan is de deur nu los en ligt naar voren toe. Hierdoor kan regen, sneeuw en ongewenste gasten bij de kabels en elektronica komen. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. 

Kunt u voor reparatie zorgen? Bedankt alvast.

Mvg

Raymond van Faassen 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Ray1962 . Kun je coordinaten van het object geven? Of een foto?  Als je zeker weet dat het om een KPN kast gaat kun je bellen met infra: 0800-0150.

Zij handelen dit soort zaken namens ons af. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 7, 2023

Gaat het om deze kast? Omdat deze lijkt meer van een kabelboer (bijvoorbeeld Ziggo) te zijn, en niet van KPN.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 7, 2023

Veel grotere kans dat ie van Ziggo of stroombedrijf is. Plaats eens een foto.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • December 7, 2023

Of het is (1 van) deze?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 8, 2023

Hoi @Ray1962 . Kun je coordinaten van het object geven? Of een foto?  Als je zeker weet dat het om een KPN kast gaat kun je bellen met infra: 0800-0150.

Zij handelen dit soort zaken namens ons af. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 8, 2023

@Erwin_ Op google map (Tijtheman foto) is de grote kast in 53.186301, 5.830825 en de kleine kast in 53.186248, 5.830884

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 12, 2023

Sorry, ik was in het buitenland onderweg en kon niet direct reageren. Het gaat daadwerkelijk om de eerste foto boven die Joris geplaatst heetf (bedankt). In de kast zie ik stickers van UPC zitten. Ik neem aan dat dit nu toch KPN geworden is, aangezien wij en de buren KPN hebben en vroeger UPC hadden. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 12, 2023

UPC is nu Ziggo. Gaat over coax. In die kast zullen die groen zijn 😉.

Kpn is altijd kpn geweest. Daar ben je zelf naar over gestapt.

Voor je gemak het nummer van de klantenservice van Ziggo. 

09001884

Joris62
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • December 12, 2023

Die kast zou nog steeds van UPC/Ziggo zijn. KPN heeft geen coax infrastructuur van de Kabelproviders overgenomen. Dus als jullie nu bij KPN zitten dan gaat dat niet via deze kast. Als deze open staat dan zou dat toch bij Ziggo gemeld moeten worden.