Skip to main content

Geachte dames en heren, 

 

ik woon in de lits te Leeuwarden en nu hebben wij in het begin van de straat een verdeelkast. Hiervan is de deur nu los en ligt naar voren toe. Hierdoor kan regen, sneeuw en ongewenste gasten bij de kabels en elektronica komen. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. 

Kunt u voor reparatie zorgen? Bedankt alvast.

Mvg

Raymond van Faassen 

Gaat het om deze kast? Omdat deze lijkt meer van een kabelboer (bijvoorbeeld Ziggo) te zijn, en niet van KPN.

 

 


Veel grotere kans dat ie van Ziggo of stroombedrijf is. Plaats eens een foto.


Of het is (1 van) deze?
 

 


Hoi @Ray1962 . Kun je coordinaten van het object geven? Of een foto?  Als je zeker weet dat het om een KPN kast gaat kun je bellen met infra: 0800-0150.

Zij handelen dit soort zaken namens ons af. 


@Erwin_ Op google map (Tijtheman foto) is de grote kast in 53.186301, 5.830825 en de kleine kast in 53.186248, 5.830884


Sorry, ik was in het buitenland onderweg en kon niet direct reageren. Het gaat daadwerkelijk om de eerste foto boven die Joris geplaatst heetf (bedankt). In de kast zie ik stickers van UPC zitten. Ik neem aan dat dit nu toch KPN geworden is, aangezien wij en de buren KPN hebben en vroeger UPC hadden. 


UPC is nu Ziggo. Gaat over coax. In die kast zullen die groen zijn 😉.

Kpn is altijd kpn geweest. Daar ben je zelf naar over gestapt.

Voor je gemak het nummer van de klantenservice van Ziggo. 

09001884


Die kast zou nog steeds van UPC/Ziggo zijn. KPN heeft geen coax infrastructuur van de Kabelproviders overgenomen. Dus als jullie nu bij KPN zitten dan gaat dat niet via deze kast. Als deze open staat dan zou dat toch bij Ziggo gemeld moeten worden.