Skip to main content
Vraag

Verder kijken werkt niet voor Pluspakket via de TV+ app

• January 7, 2025
  • 12 reacties
  • 242 keer bekeken

Verder kijken werkt niet op de iTV +app wanneer je films of series kijkt uit het pluspakket,blijkbaar werkt het alleen bij de opgenomen programma’s van de zenders.

in de series zie je ook niet welk deel  je al geheel of gedeeltelijk gezien hebt.

groet Harrie

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 12, 2025

Hi ​@Spuma, welkom bij onze community. 

Ik heb dit zojuist op mijn iPhone geprobeerd met een aantal willekeurige series uit het Pluspakket, ik kan zonder problemen doorspoelen. Ervaar je dit bij alle series uit het Pluspakket of specifiek één? Heb je ook geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Het klopt inderdaad dat je niet kunt zien welke afleveringen er bekeken zijn, maar het doorspoelen hoort wél te werken. 

Ik hoor graag van je. 

wjb
Wijsgeer
  • January 12, 2025

Ik heb dit zojuist op mijn iPhone geprobeerd met een aantal willekeurige series uit het Pluspakket, ik kan zonder problemen doorspoelen.

Maar gaat deze vraag over "doorspoelen" of gaat deze over "verder kijken"?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2025

Inderdaad Alex, ik heb het niet over doorspoelen gehad maar over “verder kijken” dat werkt niet .wanneer ik een film of een aflevering uit het pluspakket bv maar half bekijk en later verder af wil kijken moet ik weer aan het begin starten en dan doorspoelen tot waar ik was gebleven.

heel vervelend……, nogmaals bij , opnames is dit geen enkel probleem 

Bovendien weet ik zeker dat het in de oude versie (niet de + versie) wel werkte

Groet, Spuma

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2025

Alex/KPN, een ander probleem is dat de zoekfunctie ook niet werkt voor het pluspakket 

er worden alleen de zoekresultaten van de commerciële partijen weergegeven terwijl ze wel in het pluspakket aangeboden worden , deze kun je alleen “ vinden” door het hele pakket door te scrollen.

Ook dat is geen verbetering ten opzichte van de oude versie, in de oude versie kon je ook mooier/ beter sorteren ( o.a. Op Genre)

Al met al is het er zeker niet beter op geworden voor de geabonneerden van het pluspakket .

Alleen slechts “verbeteringen” ten gunste van de commercie. 

groet Spuma

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 15, 2025

Ik heb dat verkeerd begrepen, excuus. Wat jij aangeeft klopt inderdaad. In de app worden de resultaten niet weergegeven uit het Pluspakket, via de website wel. Dit was bekend en ik geef dit voor de zekerheid nogmaals door. Ik heb alleen nog geen concrete datum wanneer dit rond is helaas. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Geef dan aub gelijk even door dat verder kijken ook niet werkt want daar begonnen we mee……

bedankt alvast

Forum|alt.badge.img+3

Spuma, even een vraagje over het kijken van items in het pluspakket... .

Als je klaar bent met kijken, ervaar jij daarna problemen met de gids?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2025

Martijn,Lies,

geen problemen met de gids.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2025

Marijn , Lies, 

bedoel je “oeps er ging iets verkeerd , probeer het opnieuw) .? Dat wel, maar 1 keer opnieuw en goed

Forum|alt.badge.img+3

Nee, de gids geeft dan problemen.

Zie ook mijn post

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Nee, alleen problemen wanneer ik via de app op iPhone of IPad kijk en dan met name film of serie uit het pluspakket, ik dacht dat met de laatste update het probleem van zwart beeld krijgen ( geluid gaat wel verder) verholpen was maar helaas ook dat nog niet.

resume problemen, verder kijken werkt niet, zoeken werkt niet en nog steeds zwart beeld ineens,dit alles via de iTV + app naar het pluspakket kijken of zoeken

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 21, 2025

Geef dan aub gelijk even door dat verder kijken ook niet werkt want daar begonnen we mee……

bedankt alvast

Ja, dit heb ik ook meegenomen.