Ik wil een nieuw abonnement afsluiten waardoor ik minder ga betalen. Ik wil van een hussel abonnement naar de nieuwe Combivoordeel Thuis met Internet en TV.
Verdwijnen dan mijn opnames als ik nieuwe tv ontvangers krijg?
Ik wil een nieuw abonnement afsluiten waardoor ik minder ga betalen. Ik wil van een hussel abonnement naar de nieuwe Combivoordeel Thuis met Internet en TV.
Je kunt als bestaande klant geen nieuw abo afsluiten, je kunt wel verlengen naar het huidige TV+-abo, mits je contractvrij bent
Ik weet niet of je je opnamen kunt behouden, even vragen bij een lokale KPN-winkel, waar je de verlenging kunt regelen of telefonisch via 0800 0402.
Welk abonnement heb je nu?
Als je het nieuwe abonnement KPN tv+ neemt, krijg je de nieuw KPN tv+ (Sagemcom DIW7022) KPN tv ontvanger.
Je opnames blijven gewoon aanwezig, ook de HD glaskanalen (die vind je dan op de nieuwe decoder op kanaal 1 - 10)
Combivoordeel?
Wat bedoel je hiermee?
Hallo
Ik kreeg deze mail ook van kpn
|
|
|
Welk abonnement heb je nu?
Als je het nieuwe abonnement KPN tv+ neemt, krijg je de nieuw KPN tv+ (Sagemcom DIW7022) KPN tv ontvanger.
Je opnames blijven gewoon aanwezig, ook de HD glaskanalen (die vind je dan op de nieuwe decoder op kanaal 1 - 10)
Combivoordeel?
Wat bedoel je hiermee?
Combi bedoel ik “Combivoordeel Thuis met Internet en TV”
zie https://www.kpn.com/thuis/tarieven
Als je je abonnement verlengd of omzet naar de nieuwste abonnementvorm blijven opnames behouden.
Wat (helaas) soms gebeurt is dat mensen tijdens het verlengen besluiten van 2 naar 1 tv ontvanger te gaan. Bij twee ontvangers krijg je het opname pakket gratis van KPN en bij 1 niet. Op dat moment vervalt dus het opname pakket en bent u wel de opnames kwijt. Dus wanneer u verlengt is het noodzakelijk of het opname pakket af te nemen of een tweede tv ontvanger.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.