Skip to main content

Ik wil een nieuw abonnement afsluiten waardoor ik minder ga betalen. Ik wil van een hussel abonnement naar de nieuwe Combivoordeel Thuis met Internet en TV. 

 

Verdwijnen dan mijn opnames als ik nieuwe tv ontvangers krijg? 

 

 

Je kunt als bestaande klant geen nieuw abo afsluiten, je kunt wel verlengen naar het huidige TV+-abo, mits je contractvrij bent @Bartosz Walczak 

Ik weet niet of je je opnamen kunt behouden, even vragen bij een lokale KPN-winkel, waar je de verlenging kunt regelen of telefonisch via 0800 0402.

 


Ik wil een nieuw abonnement afsluiten waardoor ik minder ga betalen. Ik wil van een hussel abonnement naar de nieuwe Combivoordeel Thuis met Internet en TV. 

 

Verdwijnen dan mijn opnames als ik nieuwe tv ontvangers krijg? 

 

Welk abonnement heb je nu?

 

Als je het nieuwe abonnement KPN tv+ neemt, krijg je de nieuw KPN tv+ (Sagemcom DIW7022) KPN tv ontvanger.

Je opnames blijven gewoon aanwezig, ook de HD glaskanalen (die vind je dan op de nieuwe decoder op kanaal 1 - 10)

 

Combivoordeel?

Wat bedoel je hiermee?

 


Hallo @Bartosz Walczak, welkom op de KPN Community! Bij het omzetten zou je gewoon je huidige abonnementsnummer en pincode moeten kunnen behouden en daarmee jouw opnames. Ik zou ook even bellen met 0800-0402 dan lopen mijn collega's dat allemaal voor je na en kunnen dat dan voor je in orde maken!


Ik kreeg deze mail ook van kpn

 

 

Beste meneer Walczak,

 

 


Ik heb je bericht aandachtig doorgelezen en ik ben verbaasd over het feit dat je is verteld dat je je opnames kwijt raakt als je naar een abonnement met onze nieuwe tv ontvangers zou gaan.

De opnames staan in de cloud en blijven dus gewoon beschkbaar.

Excuses dat je daarover fout bent geïnformeerd.

Ik kan je niet het aanbod doen dat nieuwe klanten krijgen maar ik zal een notitie in je dossier maken dat je mogelijk interesse hebt in een abonnement met de TV+ ontvangers.

Mocht je daar inderdaad gebruik van willen maken dan verwijs ik je graag naar het gratis nummer onderaan dit bericht.

Mijn collega kan een en ander dan met je in orde maken.

Trouwens: ook bij dit nieuwe abonnement is het opnemen pakket bij afname van twee of meer ontvangers gratis en ook het Pluspakket blijft als Combivoordeel gratis.

 

 

Heb je nog vragen?
Ga dan naar kpn.com/service. Of neem contact op met onze klantenservice via 0800 0402.

 

 

Met vriendelijke groet,

Team KPN


Ik wil een nieuw abonnement afsluiten waardoor ik minder ga betalen. Ik wil van een hussel abonnement naar de nieuwe Combivoordeel Thuis met Internet en TV. 

 

Verdwijnen dan mijn opnames als ik nieuwe tv ontvangers krijg? 

 

Welk abonnement heb je nu?

 

Als je het nieuwe abonnement KPN tv+ neemt, krijg je de nieuw KPN tv+ (Sagemcom DIW7022) KPN tv ontvanger.

Je opnames blijven gewoon aanwezig, ook de HD glaskanalen (die vind je dan op de nieuwe decoder op kanaal 1 - 10)

 

Combivoordeel?

Wat bedoel je hiermee?

 

Combi bedoel ik “Combivoordeel Thuis met Internet en TV”

 

zie https://www.kpn.com/thuis/tarieven


Als je je abonnement verlengd of omzet naar de nieuwste abonnementvorm blijven opnames behouden.
 

Wat (helaas) soms gebeurt is dat mensen tijdens het verlengen besluiten van 2 naar 1 tv ontvanger te gaan. Bij twee ontvangers krijg je het opname pakket gratis van KPN en bij 1 niet. Op dat moment vervalt dus het opname pakket en bent u wel de opnames kwijt. Dus wanneer u verlengt is het noodzakelijk of het opname pakket af te nemen of een tweede tv ontvanger.


Reageer