Skip to main content
Beantwoord

Verdwijnen Pluspakket: niet vriendelijk te woord gestaan door medewerker KPN

• January 15, 2026
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

In augustus en september zijn mijn schoonouders overleden. Op dit moment is mijn echtgenoot ernstig ziek. Blijkt dat ineens ons pluspakket is verdwenen. Had net contact met een medewerker van een kpn winkel. Ik werd door hem niet erg vriendelijk te woord gestaan, wat geen reclame is. Door dat telefoontje ben ik nu vrij emotioneel. Graag hoop ik reactie te krijgen waarom mijn pluspakket ineens weg is.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Tjitske1975, wat een vervelende situatie! Excuses dat je zo te woord bent gestaan, op dat moment zit je daar natuurlijk niet op zo'n gesprek te wachten.

Met de gegevens in je profiel ben ik meteen even voor je gaan gekeken, zo te zien was het Pluspakket actief als een Combivoordeel. Op 25-8 is er een mail gestuurd dat de Combivoordelen vervielen, doordat er niet genoeg abonnementen meer actief waren op het adres. Met Combivoordeel kan je meerdere abonnementen op hetzelfde adres combineren en zo voordelen, waaronder het Pluspakket, gebruiken. Als er maar 1 abonnement actief is op het adres vervallen de voordelen.

Ik zie nog een prepaid nummer op het adres staan, prepaid valt niet onder de Combivoordelen. 

Veel beterschap voor jouw man, en sterkte voor jou!

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 15, 2026

Hallo ​@Tjitske1975 ,

Beterschap voor jouw man! 

Wat betreft het pluspakket. Je kunt dit in Mijn KPN weer aanzetten. 

Als je op hetzelfde adres ook een mobiel abonnement hebt, dan is het pluspakket gratis. 

Hoe is de procedure in Mijn KPN? 

• Kies KPN TV+ (of KPN TV) 
  • Kies TV-ontvangers
  • Kies helemaal onderin voor Alle entertainmentopties tonen
  • Kies pluspakket

Keuze opslaan 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2026

Hoi ​@Tjitske1975, wat een vervelende situatie! Excuses dat je zo te woord bent gestaan, op dat moment zit je daar natuurlijk niet op zo'n gesprek te wachten.

Met de gegevens in je profiel ben ik meteen even voor je gaan gekeken, zo te zien was het Pluspakket actief als een Combivoordeel. Op 25-8 is er een mail gestuurd dat de Combivoordelen vervielen, doordat er niet genoeg abonnementen meer actief waren op het adres. Met Combivoordeel kan je meerdere abonnementen op hetzelfde adres combineren en zo voordelen, waaronder het Pluspakket, gebruiken. Als er maar 1 abonnement actief is op het adres vervallen de voordelen.

Ik zie nog een prepaid nummer op het adres staan, prepaid valt niet onder de Combivoordelen. 

Veel beterschap voor jouw man, en sterkte voor jou!