Skip to main content
Beantwoord

Verkeerd type afstandsbediening door KPN geleverd

• November 17, 2025
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

Afgelopen week de nieuwe afstandsbedieningen mogen ontvangen. Nu blijkt dat dat er verschillende types zijn geleverd. Het type T4HU2115 is de juiste om ook te kunnen koppelen aan de KPN Tv ontvanger.  Andere 2 afstandsbedieningen (type T4H41910) wil ik daarom graag omruilen. Hoe krijgen we dit geregeld? Hoor graag van u. Gr Bart

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Bart van de M, dan moet er even alsnog de juiste worden opgestuurd. Dit gaat het makkelijkst via onze telefonische klantenservice. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookMessengerBluesky of X.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

Hi ​@Bart van de M ,

Als ik het goed begrijp heb je drie ontvangers in gebruik? Welk type zijn die precies?

Waren de afstandsbedieningen defect of wil je graag 2 tegelijk kunnen gebruiken op de ontvangers?

• November 17, 2025

KPN ruilt geen afstandsbedieningen om. Je kunt via de website gratis een nieuwe aanvragen. 

https://www.kpn.com/service/televisie/afstandsbediening-aanvragen?icid=app-no:cd=1723b-remote-swap

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

Krijg dan de melding dat ik dit niet kan bestellen “”Maximale aantallen besteld””

• November 17, 2025

Krijg dan de melding dat ik dit niet kan bestellen “”Maximale aantallen besteld””

Je kan er maar 1 per jaar gratis bestellen ofzo.

Je kan ze ook via de webshop bestellen. 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/

Dat is dus niet gratis.

Maar je wilt andere. Zijn ze ook echt kapot?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 18, 2025

Goedenavond,

De 2 afstandsbediening zijn niet kapot, er is een verkeerd type gestuurd (type T4H41910).

Het type T4HU2115 is de juiste om ook te kunnen koppelen aan de KPN Tv ontvanger.  Wil daarom graag de 2 afstandsbediening omruilen.

Hoor graag van u, gr Bart

• November 18, 2025

Welke tv ontvanger heb je?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hallo ​@Bart van de M, dan moet er even alsnog de juiste worden opgestuurd. Dit gaat het makkelijkst via onze telefonische klantenservice. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookMessengerBluesky of X.