Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde afleveringsnummer in gids bij serie Darby and Joan op BBC First op 21 januari

• January 16, 2025
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

@Jeroen van KPN ​@Alex van KPN ​@Arjan van KPN 

Dinsdag 21 januari BBC first 13:50

darby and joan s1 afl2

Hiervoor werden er andere programma's uitgezonden op dat tijdstip en dan beginnen ze met afl 2 ?

Ik zie dat trouwens ook op bbc first zelf met afl3 op 28-1

Maar misschien eens navragen bij bbc first of dit wel klopt ?

Beste antwoord door matthijs peters

@Sanne van KPN 

de reactie vaan bbc first

Beste Matthijs,

Bedankt voor je bericht aan BBC Studios.

We zenden op dit moment Darby & Joan overdag uit. Helaas kunnen een paar afleveringen niet overdag worden uitgezonden in verband met expliciete thema's en content. Als het seizoen de volgende keer in de avond wordt uitgezonden, zullen die afleveringen wel meegenomen worden.

Met vriendelijke groet,

BBC Studios

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 16, 2025

Heel typisch inderdaad. 

Heb je die nog niet gezien? Seizoen 1 én 2 zijn al helemaal uitgezonden. 

Dit zijn herhalingen. Neemt niet weg dat die natuurlijk met S1 A1 moet starten. 

Overigens staat het net zo in de gids bij Ziggo. Ook S1 A2.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • January 19, 2025

Hi ​Matthijs! Dit hebben we dan zo doorgekregen van de leverancier, zeker als Ziggo hetzelfde aangeeft en ook online hetzelfde vermeld staat. 
Als ik via diezelfde pagina zoek naar alle uitzendingen van Darby and Joan dan lijkt het inderdaad bij 2 te beginnen en vanaf daar verder te gaan. Als het afgelopen dinsdag niet gestart is dan is daar vermoedelijk wat mis gegaan, maar dat ligt helaas bij het zender zelf. 

De programmering zelf is niet iets wat wij aan kunnen (laten) passen. 

Forum|alt.badge.img+5

@Sanne van KPN 

Als het fout is dan passen jullie het wel degelijk aan zie:

Verkeerde serie 19 jan op Veronica bij FBI, staat 4 en het moet 5 zijn | KPN Community

serie nr is aangepast achteraf

Verkeerde afleveringsnummer in de gids voor de serie Ghosts | KPN Community

afl nr werd vooraf aangepast

Ik zal wel een serie opname inplannen en dan zien we wat er gaat gebeuren

Wat ik mis in jouw verhaal is dat kpn dit ook bij de zender meld (de aanleverende partij) om problemen voor serie opnames te vermijden

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • January 23, 2025

@Sanne van KPN 

de reactie vaan bbc first

Beste Matthijs,

Bedankt voor je bericht aan BBC Studios.

We zenden op dit moment Darby & Joan overdag uit. Helaas kunnen een paar afleveringen niet overdag worden uitgezonden in verband met expliciete thema's en content. Als het seizoen de volgende keer in de avond wordt uitgezonden, zullen die afleveringen wel meegenomen worden.

Met vriendelijke groet,

BBC Studios

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 23, 2025

Wel stom. Darby & Joan is één verhaal over de afleveringen uitgespreid. 

En in afl. 1 begint zo'n verhaal natuurlijk. Serie bij eerste uitzending gezien maar kan me niet iets herinneren wat nou zo expliciet is dat het niet overdag (als de kids naar school zijn) uitgezonden kan worden. 

Nou ja. 

In de eerste aflevering krijgt Joan, gepensioneerde verpleegster in Engeland, bericht dat haar man in de woestijn van Australië is omgekomen. Ze reist naar Australië om zelf onderzoek te gaan doen. En wat ze dán allemaal te weten komt gaat de verbeelding te boven. (meer zeg ik niet 😉).

Ook in de eerste aflevering krijgt ze een aanvaring met de wat norse gepensioneerde Australische politie inspecteur Darby die met een auto door het land zwerft. Het waarom daarvan wordt later ook duidelijk(er).

Tijdens het oplossen van de raadselen van haar man lossen ze per aflevering ook '’nog even'’ misdaden en vergrijpen op.

Forum|alt.badge.img+5

@PeterG   ik ben het met je eens. De grap is dat op internet sites word afl 1 als 16+ aangegeven en de andere afleveringen als 13+

Maar overdag kijken er genoeg onder de 13 zou ik zeggen.