Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde afstandsbediening als vervanger gekregen

  • 11 September 2024
  • 11 reacties
  • 110 keer bekeken

Had nieuwe  afstandsbediening  gekregen.  Maar daar werken somige knoppen niet  van. Bv.harder of zachter geluid zetten. Mijn oude afstandbediening  is model c2 of model d3. Heb nu de T4HU1821 gekregen.

De oude zijn van 2014,staan nog steeds op kpnsite


Klopt het dat een van de  2014 afstandsbedieningen, niet meer geleverd kan worden. Dit zag ik ergens in de forum staan. Dit is mij niet verteld als je met kpn gebeld hebt.


Zag net in mijn oude afstandbediening  het volgende staan : IECLR03 staan,welke afstandsbediening  is dat?


Mocht het helpen: op kpn.com/ab staan wat foto’s van afstandsbedieningen.

Heb je de nieuwe wel gekoppeld aan je televisie zoals daar staat omschreven?


Kpn weet niet welk merk televisie je hebt. Dus volume en tv stand-by en aan moet je zelf instellen. Volg de link hierboven bij Arjan. 

Overigens. Als wel nog een D3 geleverd was werkte het daarmee ook (nog) niet. 


De nieuwe is wel gekoppeld aan mijn min Panasonic TX-L26C10P  tv.  


Als vervanger kreeg ik een T4HU1910. Hij is gekoppeld  aan mijn tv . Allen geluid harder en zachter zetten  doet hij niet .

Dan heeft u de verkeerde koppelcode gebruikt. Probeer een andere koppelcode.


Daar ligt het niet  aan.  Hij is goed gekoppeld.  Al wel heel gedoe gehad om hem te koppelen.. De kpnmedewerker die ik aan de lijn had, heeft heeft een hele rij codes aangegeven,  pas de laatste  code van 20 codes werd hij pas gekoppeld.  


Kpnmedewerker heeft mij eindelijk terug gebeld. Hij zei  dat het niet afstandsbediening logt, en dat ik maar een nieuwe moet kopen.

..

.


pas de laatste  code van 20 codes werd hij pas gekoppeld.  

Hoe definieer je “gekoppeld”? Ongeacht wélke code je gebruikt, de afstandsbediening moet alle codes gewoon accepteren. Maar als daarna het volume niet werkt, dan lijkt de gebruikte code me niet goed, zoals Nick83 ook al schreef. En als de vorige afstandsbediening wel goed werkte, dan moet er een goede code bestaan, lijkt mij, ook al is het type net iets nieuwer.

Misschien toch nog een keer via kpn.com/ab proberen? Daar heb je geen KPN medewerker die het voorleest voor nodig.

 

Hij zei  dat het niet afstandsbediening logt, en dat ik maar een nieuwe moet kopen.

Een nieuwe afstandsbediening kopen terwijl het niet aan de afstandsbediening ligt? Daar snap ik niks van.


Hoi @Arjan van B .

Vraag steller "zonnebloem" heeft zich uit forum laten schrijven. Zal het niet meer lezen denk ik.


Reageer