Skip to main content
Antwoord

Verkeerde taalselectie op Nickelodeon

• November 15, 2023
  • 2 reacties
  • 333 keer bekeken

als mijn dochter( met beperking) wil kijken naar spongebob op nickelodeon dan is met regelmaat de taal oekraiens, nu toevallig weer nederlands, dat begrijpt ze maar dat oekraiens begrijpt ook mijn kleinzoon niet. er is dan ook geen ondertiteling. wat is heir de truck achter?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @willem-jan c ,

Er zijn twee verschillende TV-zenders van Nickelodeon. Je kunt het beste de Nederlandse versie kiezen. Die zit op nummer 33. Het zendernummer van Nickelodeon Ukraine weet ik zo even niet, maar die zit verderop in de lijst.

(Edit 16/11: die zit op nummer 58) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 15, 2023

Hallo @willem-jan c ,

Er zijn twee verschillende TV-zenders van Nickelodeon. Je kunt het beste de Nederlandse versie kiezen. Die zit op nummer 33. Het zendernummer van Nickelodeon Ukraine weet ik zo even niet, maar die zit verderop in de lijst.

(Edit 16/11: die zit op nummer 58) 

Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 15, 2023

@willem-jan c ,

Ik sluit me aan bij @Noordzee 

Ik denk dat jouw dochter af en toe kanaal 58 gevonden heeft. Daar zit Nickelodeon Ukraine. Als ze hem op kanaal 33 zet heeft ze altijd de Nederlandse versie van Nickelodeon.