Skip to main content

Ik heb onlangs mijn abonnement willen verlengen naar een 4k abonnement. 

Via site de link aangeklikt om te verlengen.  Zie foto  .

Nu blijkt dat mijn abonnement is verlengd maar zonder de 4k. Dit is misleidend. 

Vanmorgen contact gehad om aan te passen naar 4k maar dit is niet meer mogelijk. 

Moet nu 2 jaar wachten. Om over te gaan naar 4k.

Ondanks dat je al 20 jaar klant bent is een aanpassing niet mogelijk. 

helaas niet erg klant vriendelijke vanuit kpn.

Hallo @YntzeS volgens mij kan je onder het consumentenrecht altijd gebruik maken van je bedenktijd.

Gewoon annuleren dus en opnieuw bestellen.

Overigens wordt er op tv nauwelijks iets in 4K uitgezonden, dus ik zou de kosten er niet voor over hebben.

Hallo @YntzeS Er berstaan geen 4K-abonnmenten, 4K is een optie, die je aan of uit kunt zetten bij de tv-pakket, waarbij je een paar speciale zenders tevens in 4K kunt bekijken voor €2,50 per maand extra.

De standaard zenders in NL zenden (nog) niet in 4K uit , dus persoonlijk vind ik het het geld niet waard voor die paar zenders.

Maar de keus is uiteraard aan jou.

Hallo @YntzeS Er berstaan geen 4K-abonnmenten, 4K is een optie, die je aan of uit kunt zetten bij de tv-pakket, waarbij je een paar speciale zenders tevens in 4K kunt bekijken voor €2,50 per maand extra.

De standaard zenders in NL zenden (nog) niet in 4K uit , dus persoonlijk vind ik het het geld niet waard voor die paar zenders.

Maar de keus is uiteraard aan jou.

Helemaal mee eens; 3 kanalen en evt 1 kanaal van ESPN in 4K is die 2,50 per maand niet waard….

Hoi @YntzeS, welkom op onze community, je zou je abonnement nog gewoon aan moeten kunnen passen zoals hierboven beschreven. Je kunt hiervoor een belafspraak maken

Reageer