Skip to main content
Beantwoord

Verlenging naar 4k niet gelukt door onduidelijkheid site KPN

• October 29, 2024
  • 13 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement willen verlengen naar een 4k abonnement. 

Via site de link aangeklikt om te verlengen.  Zie foto  .

Nu blijkt dat mijn abonnement is verlengd maar zonder de 4k. Dit is misleidend. 

Vanmorgen contact gehad om aan te passen naar 4k maar dit is niet meer mogelijk. 

Moet nu 2 jaar wachten. Om over te gaan naar 4k.

Ondanks dat je al 20 jaar klant bent is een aanpassing niet mogelijk. 

helaas niet erg klant vriendelijke vanuit kpn.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @YntzeS, welkom op onze community, je zou je abonnement nog gewoon aan moeten kunnen passen zoals hierboven beschreven. Je kunt hiervoor een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 29, 2024

Hallo @YntzeS volgens mij kan je onder het consumentenrecht altijd gebruik maken van je bedenktijd.

Gewoon annuleren dus en opnieuw bestellen.

Overigens wordt er op tv nauwelijks iets in 4K uitgezonden, dus ik zou de kosten er niet voor over hebben.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 29, 2024

Hallo @YntzeS Er berstaan geen 4K-abonnmenten, 4K is een optie, die je aan of uit kunt zetten bij de tv-pakket, waarbij je een paar speciale zenders tevens in 4K kunt bekijken voor €2,50 per maand extra.

De standaard zenders in NL zenden (nog) niet in 4K uit , dus persoonlijk vind ik het het geld niet waard voor die paar zenders.

Maar de keus is uiteraard aan jou.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • October 29, 2024

Hallo @YntzeS Er berstaan geen 4K-abonnmenten, 4K is een optie, die je aan of uit kunt zetten bij de tv-pakket, waarbij je een paar speciale zenders tevens in 4K kunt bekijken voor €2,50 per maand extra.

De standaard zenders in NL zenden (nog) niet in 4K uit , dus persoonlijk vind ik het het geld niet waard voor die paar zenders.

Helemaal mee eens; 3 kanalen en evt 1 kanaal van ESPN in 4K is die 2,50 per maand niet waard….

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2024

Hoi @YntzeS, welkom op onze community, je zou je abonnement nog gewoon aan moeten kunnen passen zoals hierboven beschreven. Je kunt hiervoor een belafspraak maken

• November 27, 2024

Hallo @YntzeS Er berstaan geen 4K-abonnmenten, 4K is een optie, die je aan of uit kunt zetten bij de tv-pakket, waarbij je een paar speciale zenders tevens in 4K kunt bekijken voor €2,50 per maand extra.

Helemaal mee eens; 3 kanalen en evt 1 kanaal van ESPN in 4K is die 2,50 per maand niet waard….

tenzij je ook Netflix hebt en in 4K wilt kijken.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 27, 2024

Daar heb je niet een 4K abonnement bij KPN voor nodig. Wel de apparatuur om het te streamen. En wat Netflix dan betreft, het Premium pakket. 

• November 27, 2024

Daar heb je niet een 4K abonnement bij KPN voor nodig. Wel de apparatuur om het te

streamen. 

Als je een serie wilt kijken die in 4K wordt uitgezonden en  je kijkt Netlflix via KPN, en je hebt geen 4K abonnement van KPN, dan  kan je deze serie ook niet in 4K kijken. Of ik moet er naast zitten, maar ik heb dat wel eens getest.  Dan zie je meestal een UHD melding verschijnen (bij de juiste tv), en die melding zag ik niet zonder het 4K abonnement van KPN.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 27, 2024

Daarbij moet je ook nog een 4K abo bij Netflix hebben ​@RobvdPoel 

• November 27, 2024

Daarbij moet je ook nog een 4K abo bij Netflix hebben ​@RobvdPoel 

Zeker. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 27, 2024

Om 4K via Netflix of andere streamers te bekijken heb je NIET het 4K abonnement van KPN nodig. Mag je rustig van mij aannemen hoor!!!

• November 27, 2024

Om 4K via Netflix of andere streamers te bekijken heb je NIET het 4K abonnement van KPN nodig. Mag je rustig van mij aannemen hoor!!!

Dat neem ik niet aan. Hoop dat dat ook mag.

• December 14, 2024

Je hebt gelijk, ik dacht dat het anders zat, heb nu geen 4K abonnement meer en toch kan ik 4K uitzendingen bekijken via Netflix op de KPN TV+ (in combinatie met het premium abonnement van Netflix uiteraard)

• December 14, 2024

Hallo @YntzeS Er berstaan geen 4K-abonnmenten, 4K is een optie, die je aan of uit kunt zetten bij de tv-pakket...

Bij Hussel en nieuwer wel. Maar bij de oudere abonnementen niet volgens mij.

Bij de Alles-in-1 abonnementen moet je Alles-in-1 Premium hebben. Daar zit 4K bij. Bij Alles-in-1 Standaard niet en het is volgens mij niet te activeren met een optie. Upgraden van Alles-in-1 Standaard naar Premium zal ook niet gaan denk ik.

De daaropvolgende abonnementsvorm is "Internet en TV". En daar is volgens mij ook een 4K versie van: "Internet en TV 4K".