Skip to main content

Was op 28 december 2024 rond 23 uur een opgenomen film (despicable me 3 originele uitzend- en opname-datum 29 december 2023) aan het bekijken en pauzeerde deze tot na middernacht. Toen ik met eten terugkwam om de film af te kijken, bleek deze verwijderd en kon ik niet zien hoe de misdadiger Balthazar Bratt (in Joost Klein kostuum !!!) is gevangen door Gru. 

Nog eens gecontroleerd met een opname van top2000 a gogo (uitzend-datum 30 december 2023) en deze is ook op 30 december 2024 verwijderd terwijl duidelijk staat vermeld dat de opnames beschikbaar zijn tot en met de originele opname datum plus een jaar.

In de linker onderhoek van de afbeelding is nog net te zien dat er 63% vrije ruimte is, dus dat is ook geen reden om versneld te wissen.

Dus of de tekst is verkeerd of het wisprogramma wist de opnames één dag te vroeg. 

Wens alle lezers een goed nieuwjaar 🎆🎇

Bedenk me net. Komt dit probleem eens per 4 jaar voor? Het is schrikkeljaar dit jaar📆. Het programma rekent mss standaard met 365 dagen verschil. Dit jaar hebben we er 366!

/i vergeet niet voor morgen een office 1 cloud licentie aan te schaffen anders werkt office 365 de 31ste december niet 🤣 /i

Ik heb het nagevraagd, en de opnames worden inderdaad 365 dagen bewaard. Dus in een schrikkeljaar mis je 1 dag.

Ik heb het nagevraagd, en de opnames worden inderdaad 365 dagen bewaard. Dus in een schrikkeljaar mis je 1 dag.

Dan vind ik dat de info die de klant te zien krijgt nog wel kloppend gemaakt moet worden. Want dat is kennelijk nu niet het geval.

Dan loopt het probleem wellicht door tot 28 februari 2025 en hebben jullie daarna 3 jaar om het op te lossen. 🤔

Datum- en tijd-berekeningen blijven een uitdaging.

Ik heb het in ieder geval gemeld. En na de feestdagen gaan we er naar kijken.

Ik heb het in ieder geval gemeld. En na de feestdagen gaan we er naar kijken.

Beste Jeroen-Bart,

bedankt voor het doorzetten van de melding. Heb vandaag nog gecontroleerd en het programma van de afbeelding is idd vandaag ook gewist.

Wens eenieder een mooie jaarwisseling 🎆🎇

Johan

Reageer