Skip to main content

Het lijkt wel of de tijd bij KPN stilsstaat, reeds een jaar geleden is een soortgelijke vraag gesteld, maar dat topic is gesloten. De moderator zou dat opnemen. Zal wel door de verantwoordelijke zijn opgenomen als iets zoals: “Wat een domme vraag, wij kijken nooit naar KPN TV.”

 

Als je nu in de gids of bij zoeken een programma opzoekt, komt er altijd dezelfde foto als een programma telkens wordt herhaald met dezelfce naam. Nu loopt er weer een spiksplinternieuwe serie van Death in Paradise met telkens een foto van 10 jaar oud. 

Dat is geen service in mijn ogen, dat is gewoon luiheid van degene die er voor betaald worden om de klant van goede inzichtelijke programmainformatie te voorzien. 

Laten ze eens een jonger iemand op die afdeling zetten, nu lijkt het net of er alleen oude knarren zitten. 

nu lijkt het net of er alleen oude knarren zitten. 

Zie jij andere foto’s op je ontvanger, of ben je zelf een domme oude knar in de war met oude seizoenen?

 

Death in Paradise in KPN online TV gids

 


nu lijkt het net of er alleen oude knarren zitten. 

Zie jij andere foto’s op je ontvanger, of ben je zelf een domme oude knar in de war met oude seizoenen?

 

Death in Paradise in KPN online TV gids

 

Ik wil niet ingaan op je vraag over “ben je  in de war met oude seizoenen”. Maar als je hier de programma aanduiding van 4 maart om 21:00 ziet,  wat een uitzending van de nieuwe aflevering 13/4 betreft met een foto van een uitzending van ergens 2/x dan prestenteer je zeer goed, dat er iets mis is. 

 


De kans is aanwezig dat deze plaatjes geleverd worden door de zenders zelf. 


Hi @dommeke, wij hebben niemand in dienst die betaald wordt om afbeeldingen bij de afleveringen te plaatsen, van enige luiheid is dus geen sprake gelukkig.

Wat @Nick83 aangeeft klopt als een bus, wij krijgen dit hapklaar aangeleverd vanuit de zenders zelf. Je onvrede hierover zou je dus bij de BBC aan kunnen kaarten 🙂


Hi @dommeke, wij hebben niemand in dienst die betaald wordt om afbeeldingen bij de afleveringen te plaatsen, van enige luiheid is dus geen sprake gelukkig.

Wat @Nick83 aangeeft klopt als een bus, wij krijgen dit hapklaar aangeleverd vanuit de zenders zelf. Je onvrede hierover zou je dus bij de BBC aan kunnen kaarten 🙂

@Maja van KPN het voegt toch aan mijn kennis. 

En toch vraag ik me af of alle 1.000.000 abonees van KPN dat individueel moeten doen of dat degene die het ook inkoopt en het dan weer doorlevert, dat misschien niet beter kan doen 😋


nu lijkt het net of er alleen oude knarren zitten. 

Zie jij andere foto’s op je ontvanger, of ben je zelf een domme oude knar in de war met oude seizoenen?

 

Death in Paradise in KPN online TV gids

 

Ik wil niet ingaan op je vraag over “ben je  in de war met oude seizoenen”. Maar als je hier de programma aanduiding van 4 maart om 21:00 ziet,  wat een uitzending van de nieuwe aflevering 13/4 betreft met een foto van een uitzending van ergens 2/x dan prestenteer je zeer goed, dat er iets mis is. 

 

Klopt, ook bij actualiteitenprogramma's en kwissen  staan foto's van mensen die het allang niet meer presenteren (vb Newsnight, University Challenge). Mij stoort het niet, maar het valt wel op..

 


Klopt, ook bij actualiteitenprogramma's en kwissen  staan foto's van mensen die het allang niet meer presenteren (vb Newsnight, University Challenge). Mij stoort het niet, maar het valt wel op..

 

Idem, het gaat om het programma toch.😉😊

 

@dommeke 

En op je eerdere vraag, ik denk niet dat iedereen met bijvoorbeeld BBC contact hoeft op te nemen.

Maar ik denk niet dat BBC er iets aan gaat veranderen of de zender waar het betrekking op heeft.