Skip to main content
Vraag

Verplicht Ziggo Sport Totaal afnemen ipv alleen golf zender

• January 9, 2025
  • 11 reacties
  • 139 keer bekeken

Ik begrijp dat je alleen ziggo totaal pakket kan afnemen. Ik zou je top prijs stellen als KPN bij ziggo aangeeft dat er ook veel klanten zijn die bv alleen golf willen kijken. Nu betaal ik voor alles maar kijk alleen golf. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 10, 2025

KPN heeft volgens mij geen gold zender.

Volgens mij Ziggo ook niet.

Ik weet ook niet of er een aparte golf zender bestaat.

Ziggo Sport heeft wel een golf kanaal, helaas moet je dan het complete Ziggo Sport abonnement met alle kanalen van Ziggo Sport afnemen.

Dat is bij Ziggo zelf ook zo.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2025

Ja dat klopt. Ik zou dus graag bij Ziggo allleen kanaal voor Golf willen afnemen ipv nu ziggo sport totaal. Ik betaal nu ook voor de andere kanalen waar ik geen gebruik van maak. Golf zit op kanaal 238. Het zou fijn zijn als je dit alleen zou kunnen afnemen tegen een gereduceerde prijs. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 10, 2025

KPN gaat hier helaas niet over.

En Ziggo doet zover ik weet alleen alles of niets.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 10, 2025

Hoi ​@Morrootje 

Ook bij Ziggo zelf kun je niet alleen de golfzender krijgen, je moet het gehele sportpakket afnemen.

• January 10, 2025

Ga er maar vanuit dat 1 enkel kanaal niet veel goedkoper zal zijn dan nu de 6 kanalen.

Verder heeft Ziggo de provider niets met Ziggo Sport Totaal te maken dit zijn twee verschillende bedrijfsonderdelen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 10, 2025

Kortste slag:

Maak een account aan op de Ziggo community en geeft het dáár aan. Dat wordt direct gelezen door de Ziggo helpdesk die ook korte lijntjes heeft met ZST. Ik verwacht echter geen verandering in het beleid bij Liberty Global, de eigenaar van Ziggo Sport Totaal. En ook de eigenaar van provider Ziggo.

Echter staan de provider en de sportzender binnen het bedrijf los van elkaar.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 10, 2025

Ga er maar vanuit dat 1 enkel kanaal niet veel goedkoper zal zijn dan nu de 6 kanalen.

Verder heeft Ziggo de provider niets met Ziggo Sport Totaal te maken dit zijn twee verschillende bedrijfsonderdelen.

Aha, dat wist ik niet.

Dank voor de informatie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2025

Bedankt voor de tip. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 10, 2025

@Morrootje 

Als je HBO Max hebt, dan kan je voor € 5,-- per maand de Sport add-on erbij nemen.

Daar zit ook golf in zag ik.

Zie ook hier. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 10, 2025

Ja, lang niet alle golf zit bij Ziggo Sport Totaal. Er is zelfs een competitie, PGA, waar ze maar 10 van de wedstrijden mogen uitzenden. 

Die competitie zit wel in zijn geheel bij HBO. Als je er tenminste de Sport add-on bij neemt.

Ik moet mijn overzicht op breedbeeldweetjes.wordpress.com er nog op aanpassen. 

Maar het is allemaal wat troebel met die sportrechten. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 10, 2025

Hallo ​@Morrootje ,

Was het maar waar dat je een TV-abonnement kon nemen per zender. Ik zou dan hooguit op drie zenders een abonnement nemen, naast de vele zenders die je op een andere legale manier gratis kunt zien. 

Maar helaas gaat dit nooit gebeuren. Los van het feit dat zo'n abonnement per zender dan waarschijnlijk ook nog best prijzig zal zijn.