Skip to main content

Kennelijk is het probleem nog steeds niet opgelost. Vanwege mijn gehoorprobleem luister ik via de digitale uitgang terwijl mijn huisgenoten naar de aangesloten Sonos soundbar luisteren. Bij sommige zenders, bijvoorbeeld ESPN, is het geluid zo zacht dat de digitale uitgang bijna niet te horen is terwijl de soundbar heel ver opengedraaid moet worden. 
wanneer komt KPN met een oplossing?

Goedemorgen @Brandaris en bedankt voor je bericht :)

Kan me voorstellen dat zoiets knap irritant is! Het is een bekend probleem en we doen er alles aan om ook dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Om hiervan op de hoogte te blijven, kun je altijd een kijkje nemen in het topic 'TV+ bekende bevindingen'.

Misschien dat je het door te spelen met de instellingen zelf nog iets beter kunt krijgen voor nu en daarover staat ook een artikel op onze kennisbank. Ik hoop oprecht dat je hier wat aan hebt! 🙏🏻


Beste KPN, probleem is al een jaar bekend volgens de “bekende bevindingen”. Wanneer denken jullie dit opgelost te hebben. Het is behoorlijk vervelend als ik switch van Apps naar TV dat het geluid keihard staat en onze trommelvliezen bijna klappen. 


Beste KPN, probleem is al een jaar bekend volgens de “bekende bevindingen”. Wanneer denken jullie dit opgelost te hebben. Het is behoorlijk vervelend als ik switch van Apps naar TV dat het geluid keihard staat en onze trommelvliezen bijna klappen. 

 

“beste KPN” op een forum helpen klanten van KPN elkaar en zoals je ziet de moderator (KPN medewerker).

  1. welke KPN tv ontvanger heb je?

Ik heb 2x een DIW7022.


Ik heb 2x een DIW7022.

 

2 x Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Zet het geluid op de box op maximaal.

Hoed de knop met 3 kleurtjes ingedrukt en zeg hardop: volume maximaal.

Regel verder het geluid op de tv of soundbar of zo.

 

Ik kijk de steamingdiensten via de app's op de DIW7022 en dan valt het volume verschil mee.

 

Geluid via de app op onze LG Smart tv is ook hoger dan dat van de DIW7022, als je op die manier kijkt, zet dan voordat je schakelt het volume lager.😉

Dat was bij de “oudere” KPN tv ontvangers ook zo.


Reageer