Skip to main content

Waarom veschilt de KPN TV+ met de KPN TV app op android TV?

Ik mis op android tv de horizontale tvgids. Het is voor mij totaal onlogisch om 2 verschillende apps voor android tv te hebben, de eigen TV box werkt toch ook op android tv.

Ik gebruikt zelf een NVidia Shield Pro met de KPN TV app. De KPN TV+ box heeft teveel crippled functies, zoals het niet kunnen sorteren van de geïnstalleerde apps.

Ik kom van Ziggo, daar waren de apps op de Next en Android TV hetzelfde. Waarom 2 verschillende apps van updates voorzien, werkt alleen maar verwarrend.

Hallo @Louigi58, de apps kun je met ingang van de update die je donderdag krijgt wél sorteren,  dat wil zeggen op de +Box zelf. Je kunt miv deze update ook weer herinneringen instellen, waar hier veel vraag naar was.

Er is ook veel vraag naar de verticale programmagids (bedoel jij denk ik ook, horizontale gids zit er nu ook al op), dus die zal bij een volgende update ook nog wel komen.

Verwarrend...ach. Ik gebruik afwisselend de app op de Chromecast en de +Box. Je bent zo gewend aan de verschillende functionaliteiten.


Ik bedoel toch echt de horizontale gids van de TV+ box. Die had ik ook graag in de Android tv app op de Nvidia Shield pro.

 


De TV+ app is de Android Launcher van de TV Box en dat is wezenlijk anders dan een "gewone" Android TV app zoals de KPN smart-TV app of de apps van Netflix, Videoland, HBO Max, etc..


O, met "android tv" bedoel je hier dus de app. Ja, hopelijk wordt daar ook nog 's een horizontale versie aan toegevoegd...maar met de pijltjestoetsen op de afstandsbediening kan je er wel horizontaal doorheen scrollen toch?


Ik bedoel toch echt de horizontale gids van de TV+ box. Die had ik ook graag in de Android tv app op de Nvidia Shield pro.

 

Wil ik ook graag. Komt dit ook?


Reageer