Skip to main content
Beantwoord

Verschillen tussen afstandsbedieningen KPN TV+ box en VIP5202 tv-ontvanger?

• August 5, 2025
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Half november ga ik KPN Internet + TV verlengen en stap ik dan over van mijn huidige TV box (VIP5202) naar de TV+ box (DIW7022).

Dit omdat de medewerker KPN klantenservice adviseerde dat verlengen van het huidige contract duurder is dan oversteppen naar een nieuw contract….???

Zijn er essentiële verschillen tussen het gebruik van de huidige AB van de VIP5202 en de AB van de DIW7022.

Voor mij vrouw is belangrijk dat zij m.n. voor het kiezen van de TV kanalen de cijfertoetsen van de AB kan blijven gebruiken én dat de Netflix toets nog steeds op de AB van de DIW7022 beschikbaar is, is dit nog steeds van toepassing?

Beste antwoord door srna513006

Antwoord niet meer nodig.

Iemand uit de kennissenkring met een DIW7022 afstandsbediening heeft de vragen positief bevestigd.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 6, 2025

Antwoord niet meer nodig.

Iemand uit de kennissenkring met een DIW7022 afstandsbediening heeft de vragen positief bevestigd.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 6, 2025

Je krijgt een nieuwe ab als je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) ontvangt.

Zie hier voor de ab van de DIW7022 en klik op afstandsbediening (momenteel werkt dat niet bij mij)

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 6, 2025

…...(momenteel werkt dat niet bij mij)

Wat werkt momenteel niet, de Netflix toets of het kiezen van de TV kanalen met de cijfertoetsen ?

Forum|alt.badge.img+7
  • August 6, 2025

…...(momenteel werkt dat niet bij mij)

Wat werkt momenteel niet, de Netflix toets of het kiezen van de TV kanalen met de cijfertoetsen ?

Er is een flinke storing op deze community site. Dat werkt niet. De aanbevolen link van ​@joop2011 dus ook niet.

De afstandsbediening zou wel normaal moeten werken.

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 6, 2025

De door ​@joop2011 opgegeven link werkt op dit moment weer.

Mijn jongste zoon bleek ook een DIW7022 van KPN in gebruik te hebben en ook hij beveiligd dat zowel de Netflix toets functioneert als de cijfertoetsen om de TV kanalen te kiezen.

Dus ik kan rustig overstappen naar het nieuwe systeem.