Skip to main content

Verticale tv-gids: kan dit anders?

• November 12, 2024
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Wanneer wordt de verticale gids geüpdatet??dit is echt niet te doen als je programma’s wil opnemen…. Andere topics zijn van maanden geleden, vroeg me af of er al meer bekend is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@SylviadeG Hi Sylvia, signalen zijn altijd welkom!

Kan je iets meer details delen? Dan kan ik verder met je feedback. Gebruik je de TV+ app of bedoel je de gids op de TV-ontvanger? Welke tv-ontvanger heb je? En welke versie van de software (of van de app) gebruik je? Alle details zijn welkom.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 14, 2024

Ik bedoel de gids op de tv ontvanger inderdaad.

ik heb van de week nieuwe ontvanger gekregen tv plus ontvanger ( klein kastje) maar nu mis ik bij de tv gids de verticale gids welke wel op de oude ontvanger zat door 2 x op gids te drukken maar hier ontbreekt waardoor het instellen voor opname op de langere termijn niet erg makkelijk meer is!

ik heb al meerdere meldingen gelezen van een aantal maanden terug en daar werd door kpn op gereageerd dat er erg veel vraag naar is en er wellicht een update zou komen… nu vraag ik me af of die er al is en of er wat aan gedaan kan worden?

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Ik steun deze oproep volledig. De horizontale gids is zeker op kleinere schermen zoals telefoon en tablet totaal ongeschikt. Ook is de horizontale gids erg traag bij het scrollen. 

Dus graag weer een verticale gids beschikbaar maken. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dank voor de signalen! Ik kan geen beloftes doen over of en hoe snel de gids aangepast wordt, maar ik speel jullie signalen/suggesties door. Voor de laatste updates kan je onze Product Updates in de gaten houden. Daar delen we altijd de nieuwste updates voor zowel de KPN TV+ Box als voor de TV+ app.

• Slimmerik
  • May 15, 2025

Dank voor de signalen! Ik kan geen beloftes doen over of en hoe snel de gids aangepast wordt, maar ik speel jullie signalen/suggesties door. Voor de laatste updates kan je onze Product Updates in de gaten houden. Daar delen we altijd de nieuwste updates voor zowel de KPN TV+ Box als voor de TV+ app.

Dit kan toch gewoon geregeld worden?? Op de oude versie kon het wel, maar nu ineens niet meer?

Ik betaal iedere maand netjes, net als iedereen, alsjeblieft fix de verticale gids! Het is niet te doen om horizontaal te scrollen door de hele zenderlijst. Ik neem altijd veel op, maar dat kan nu nauwelijks meer. En dan ga ik toch weer snel over naar Netflix en Videoland. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 15, 2025

Eens!! Ik lees niets anders al meer dan een jaar dat het doorgegeven wordt maar er gebeurt nooit niets! Zo moeilijk kan het toch niet zijn?!

Kom KPN doe wat voor je klanten!!

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 15, 2025

In dit topic (punt 9) is aangegeven dat er op de tv+ box geen verticale gids komt:

Ik vind dat net als jullie ook jammer. Ik mis de verticale gids enorm.