Skip to main content

Onze buren juichen iets eerder dan wij voor een doelpunt van Oranje, dat is echt niet leuk. Dus wat moet ik doen.

Dit is hoe vertraging je Oranje-ervaring kan verpesten: ‘Pap, je naait mij niet op’ | Nieuws | gelderlander.nl


Hallo @Cees Meijer ,

Kijk TV via Digitenne. Dan juich jij voortaan als eerste. 


Dat laatste is niet helemaal waar @Noordzee . De laatste dagen is Digitenne hier juist weer 3 seconden later dan NPO 1 via de TV+ ontvanger.

Dus wat moet ik doen.

Opties:

Kijk je via de KPN iTV app? Dan de ontvanger gebruiken. De app is minimaal 20 seconden daarop achter.

vragen of de buren zachter willen juichen 

gezellig bij en met de buren kijken. Hoe meer zielen….

NPO 1 via Arris/Arcadyan is ietsje eerder dan NPO 1 via TV+.

HDglas is echter weer 0,5 seconde voor op HD+ via de TV+.

 


Dat laatste is niet helemaal waar @Noordzee . De laatste dagen is Digitenne hier juist weer 3 seconden later dan NPO 1 via de TV+ ontvanger.

Dus wat moet ik doen.

Opties:

Kijk je via de KPN iTV app? Dan de ontvanger gebruiken. De app is minimaal 20 seconden daarop achter.

vragen of de buren zachter willen juichen 

gezellig bij en met de buren kijken. Hoe meer zielen….

NPO 1 via Arris/Arcadyan is ietsje eerder dan NPO 1 via TV+.

HDglas is echter weer 0,5 seconde voor op HD+ via de TV+.

 

Je vergeet er nog 1, namelijk overstappen naar de zelfde aanbieder als de buren…...🤡


Zie ook onderstaande. Gaat alleen op tussen de verschillende manieren bij KPN. Niet als de buren Ziggo, Odido of een andere provider hebben.

Één geruststelling. De goal  is in het stadion al eerder gevallen. De hele digitale keten geeft al wat vertraging.


Ik vond niet erg dat de buren bijna 55min eerder juichte, als ik maar 2 keer later dan hun kon juichen, het toeteren na de wedstrijd was niet zolang als de Turkije zou winnen 😂


Reageer