Skip to main content

Mijn vader zijn KPN afstandsbediening is in het water gevallen en doet hij het meer meer.  Hij geeft alleen zender 7 en 81 weer. Elk andere knop op de afstandbediening doet het niet. En de tv ontvanger is ook heel oud. Poosje geleden had ik her aangevraagd om een nieuwe tv ontvanger ter vervanging. Dat op verzoek van KPN destijds. Maar de tv ontvanger is nooit ontvangen, er ging iets mis met de verzending en daar geretourneerd. 
ik wilde nieuwe afstandsbediening aanvragen maar kreeg melding dat het al gebeurd is. Nou niet dus. 
kortom mijn vader heeft zeker vervangende afstandsbediening en tv ontvanger. Hoe wordt dit geregeld? 

@BooijM Heb je via deze link Afstandsbediening kapot een nieuwe aangevraagd?


Na de link staat dat de bestelling onderweg is. Maar verder geen bevestiging via de mail of wanneer het komt of is het een brievenbuspakketje? 


---

of is het een brievenbuspakketje? 

De laatste keer dat ik een nieuwe AB had aangevraagd, kreeg ik die in de brievenbus.


Na 10 dagen nog geen bestelling afstandsbediening binnen. Wat nu?? 
vind het erg vervelend voor mijn vader en hij betaalt er ook nog voor om fatsoenlijk te kijken en niet analoog! 


@BooijM Je had de afstandsbediening besteld via de link die @TDN deelde toch? En een bevestiging ontvangen als ik het goed begrijp? Gewoonlijk ontvang je de afstandsbediening dan via de post, als brievenbuspakketje. 

Als je vader 'm intussen nog niet heeft, laat het dan even weten. Vul ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in met zijn gegevens, dan kijk ik er naar.