Skip to main content

Op dit moment heb ik twee Arris kastjes om tv te kijken maar dit werkt alleen via bekabeld internet. 

Nu zie ik dat er tegenwoordig ook TV Box+ kastjes beschikbaar zijn, die gewoon via WiFi werken.

Zo te zien zit dit tegenwoordig standaard bij een abbo. Zijn deze niet los te bestellen?

 

Ik heb een Hussel (klein zakelijk) abonnement, loopt af op 02-02-2024. 

Ik gebruik nu dus maar 1 van de 2 arris kastjes omdat ik op de andere locatie geen bekabeld internet beschikbaar heb. 

Hoi @sanderjk01, wat leuk dat je de KPN TV+ wilt gebruiken! Deze zijn inderdaad niet los te bestellen. Om de KPN TV+ Box te ontvangen, moet jouw abonnement omgezet worden naar de nieuwe TV+ propositie. Dit kan alleen pas als jouw huidige contract is afgelopen. Je zult dus nog even moeten wachten tot februari. Op 2 februari zou je telefonisch contact met ons op kunnen nemen via 0800 0402 om jouw abonnement om te zetten naar TV+. Je krijgt daarna de nieuwe KPN TV+ Box thuis gestuurd.

Voor alle informatie met betrekking tot de KPN TV+ Box verwijs ik je graag naar onze Kennisbank KPN TV+.


@Denise van KPN Zojuist gebeld. Binnen 10 minuten abonnement omgezet, superservice.

Dank je wel.