Skip to main content
Vraag

Vervangende tv-ontvanger moet ook direct weer omgeruild worden

• January 20, 2025
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik had problemen met mijn tv kastje. Nieuwe toegestuurd gekregen. Die is uit het jaar 0.

Die reageert nergens op. Of ik moet hem voor mij op tafel zetten.

Nu kan ik een nieuwe krijgen. Maar die kan opeens niet meer naar postnl punt gestuurd worden. Daar moet ik gewoon een uur voor rijden heem en terug. Echt in 2 woorden waardeloze service

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 22, 2025

Goedemiddag ​@Bianca2780 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Altijd vervelend wanneer je problemen ervaart met je apparatuur, zoiets komt natuurlijk nooit gelegen. Welk type tv ontvanger heb je nu precies gekregen? Omdat je aangeeft dat deze uit het jaar '0' komt, kan ik dit niet helemaal plaatsen. Normaal laten we dit soort apparatuur bezorgen op een bezorgpunt bij je in de buurt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2025

Klopt dat was met deze ook zo.

Dit is gewoon de eerste ontvanger die we hadden . Volgens die beste man die ik aan de telefoon had kon het opeens niet bezorgd worden bij mijn postnl punt.

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 22, 2025

Waarom heb je een nieuwe aangevraagd? 

Welke had je, welke heb je nu ontvangen en welke had je gehoopt te gaan krijgen?