Vorige week donderdag 0800-0402 gebeld over de tv-ontvanger in de slaapkamer daar die niet goed werkte. Lag meestal niet aan de afstandsbediening want ik had de Ab van de woonkamer gebruikt op dezelfde ontvanger en die werkte ook niet op die ontvanger. Hele vriendelijke dame die mij hielp zou het in orde maken en ook zorgen dat er een nieuwe Ab bij zat. Het zou vrijdag komen maar niets gezien nog gehoord. Dan maar wachten tot maandagochtend, ook toen een allervriendelijkste mevrouw aan de telefoon gehad en deze ging nakijken. Voordat ik haar aan de telefoon kreeg stond ik in de “wacht” je wet wel met zo n muziekje! Ik heb nu al anderhalf jaar een cochleair implantaat ( kosten zo’n €12.000,00 ) maar voor mij is en blijft muziek vals klinken en krijg er zelfs hoofdpijn van. Nadat ik die mevrouw nog een tweetal keren aan de telefoon kreeg heeft zij dat opgelost: dankjewel! Zij zou er voor zorg dragen dat er een nieuwe ontvanger met Ab. Toen kwam de vraag: of ik wilde betalen voor de verzending anders werd hij naar een KPN-winkel of naar de Spar in Lindenholt. Ik wist niet wat mij overkwam. Doe de Spar maar, zei ik toen. Blijkbaar werd het anders want ik kreeg berichten dat hij de volgende dag zou worden geleverd door POSTNL. Vanmiddag kwam het beloofde pakket alleen paste hij niet in het pakje want dit stond open maar gelukkig zat er voldoende plakband omheen. Pakje op en wat denk je: geen afstandsbediening. Bij het installeren viel,het mij al op: ontzettend traag meer dan 1 ½ uur voor de software, daarna moest er nog het abonnementsnummer ingevuld worden en daar ben ik ook ruim 40 minuten mee bezig geweest: als kiemen nummer intoetste verscheen hetbniet op het scherm dus nog maar een keertje zodat ik na een tijdje in een keer wel 5 dezelfde cijfers . Ik ga je maar niet lastig vallen met het koppelen van de Ab met de ontvanger. Dat is NIET gelukt en vervolgens bleef de ontvanger op 111 staan. Dus de ontvanger werkt niet en de ad evenmin. Nu heb even zitten lezen op dit forum en dan vind ik net zoals ik heb meegemaakt dat de klantenservice echt naadje pet is. Ik lees wel dat ze het erg druk hebben maar ook dat ligt ergens aan. Slechte kwaliteit spullen , voldoende gekwalificeerd personeel in dienst, de logistiek niet op orde , slechte automatisering en apps etc.
ik hoop dat ik nu zonder te bellen een nieuwe tv ontvanger krijg inclusief afstandsbediening en niet weer een gerepareerde set die slecht to niet werkt.