Skip to main content

Wanneer wordt het mogelijk om de menustructuur ZELF aan te passen van de DIW7022? De menustructuur van mijn vorige tv-ontvanger Arris VIP5202 vond ik véél prettiger in gebruik; het nieuwe apparaat is onlogisch ingedeeld en je moet meerdere stappen ondernemen om bijv. een opname te verwijderen. Ook de tijd van de menubalk is nog steeds niet zelf in te stellen waardoor ik na op pauze zetten de opname moet terugspoelen om van het laatste stukje de ondertiteling te kunnen lezen.

Heb de hulplijn van KPN gesproken; ik kan net meer terug gaan naar de Arris en ben blijkbaar niet de enige die tegen deze problematiek aanloopt. KPN zegt dat ze er mee bezig zijn…. maar dat zijn ze nog steeds, al bijna een jaar!!! Moet toch niet zo moeilijk zijn met de huidige techniek om dit soort apparatuur klantvriendelijker te maken? (bijv. de mogelijkheid creëren om te kunnen kiezen uit verschillende menustructuren)

U kunt de menustructuur zelf aanpassen via Menuweergave in de instellingen, @Cees G.

Meerdere stappen om de opnames te verwijderen? Dat zijn toch maar een paar klikken? Is denk ik een kwestie van wennen. 

In een opname of bij terugkijken kunt u door middel van de cijfertoetsen en de < en > -toetsen precies het gewenste aantal minuten/seconden/uren vooruit- danwel achteruitspoelen. De ondertiteling loopt toch altijd parallel aan het beeld?