Skip to main content
Vraag

Verwijderen items in 'recent gezocht'-lijst in TV+ app (Android) werkt niet goed

• July 11, 2025
  • 15 reacties
  • 217 keer bekeken

LuToLu
Slimmerik

Hallo, het valt mij al een tijdje op dat het verwijderen van items in ‘recent gezocht’ eigenlijk niet werkt.

Ik duw dan op het kruisje achter waarop gezocht is maar dat verwijderd deze niet maar verplaatst deze alleen naar boven in de lijst.

Het enige wat werkt is ‘Alles wissen’ maar dat wil ik nu juist niet.

Legen van de cache, en her-installeren van de app maken geen verschil.

Ik heb het net nog een keer geprobeerd met de nieuwe versie: 08.74.02 (21280).

Doe ik iets fout, of is dit iets wat bekend is en ergens op een lijstje staat om ooit te worden aangepakt?

15 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 11, 2025

Ook op iOS hetzelfde probleem. Lijkt me een bug in de app.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 11, 2025

Hier op de Android Samsung A40 werken die kruisjes prima.

De app versie hier is 08.73.01 (21279)

Sluit je de apps wel eens helemaal door ALLE SLUITEN te klikken onder de III ?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 11, 2025

Zojuist op iPhone iOS 18.5 getest met vers geïnstalleerde nieuwste versie 08.74.02, zelfde probleem.

update: zelfs na herstart van de iPhone.

LuToLu
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 11, 2025

@PeterG Jazeker, ik sluit geregeld alle apps en ik start mijn telefoon ook geregeld opnieuw op. Net nog even getest maar ook dit helpt niet. Ik heb een Samsung A52s met Android 14.

LuToLu
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 12, 2025

Ook op mijn oude telefoon, een Nokia 7.2 met Android 11 met app versie 08.74.02, getest. Ook daar hetzelfde probleem. Zelfs verwijderen en opnieuw installeren van de app heeft ook hier niet geholpen. Heb nu alles gewist en ga kijken of een nieuw opgebouwde zoekhistorie wel te bewerken is zonder alles te moeten wissen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 12, 2025

Dan is het waarschijnlijk “account specifiek”. Hier zal de tv apps afdeling moeten induiken.

Handig is dan als minimaal jullie NAW gegevens en klantnummer vast in je profiel hier staat. 

https://community.kpn.com/settings/profile

Een kpn moderator komt nog op dit onderwerp dus dan zal het wel verder in de organisatie geslingerd kunnen worden.

LuToLu
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 12, 2025

Mijn profiel heb ik al vanaf het begin dat ik op het forum zit ingevuld met de benodigde gegevens, is altijd handig als een moderator wat moet nakijken 😉

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@LuToLu, dit is een interessante bevinding. Ik had het zelf nog niet geprobeerd om iets te verwijderen bij de zoekresultaten, maar het gaat inderdaad raar. Het verspringt bij mij, op iOS, ook naar boven daarbij.

Ik ga het meenemen naar de ontwikkelaars, zodat zij er ook een blik op kunnen werpen. Of het account specifiek is weet ik niet, maar dat kunnen zij dan met zekerheid zeggen 🙂 Ik kom er op terug!

LuToLu
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 20, 2025

Hoi ​@Jasper van KPN, is het nog gelukt om het onder de aandacht te brengen van de ontwikkelaars?

Ook in versie 08.76.03 (21286) werkt het nog niet goed.

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb het onder de aandacht gebracht, maar het is inderdaad nog niet verholpen. Wordt aan gewerkt! 

• August 21, 2025

Mag ik dan toch even fijntjes een gedachte delen hier ?
Er wordt bij allerlei zinnige en onzinnige maatregelen te pas en te onpas de term privacy genoemd.
Dit is nu typisch iets waar bij dat echt van toepassing is, maar de actie cq ophef blijft beperkt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 21, 2025

Of je items uit je zoeklijst wil / kan verwijderen heeft niets van doen met privacy. Ergo, had je deze opmerking voor een ander topic bedoelt? Wat misschien in een ander tabblad open stond? ​@KeesYagi 

• August 21, 2025

Of je items uit je zoeklijst wil / kan verwijderen heeft niets van doen met privacy

Zeker wel, maar het hangt er van af hoe een ieder de term “privacy” interpreteert.

Ergo, had je deze opmerking voor een ander topic bedoelt? Wat misschien in een ander tabblad open stond?

Dat had gekund, maar nee.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 21, 2025

De term privacy was nog helemaal niet genoemd. Omdat het ook niet ter zake doet bij déze functie. 

Jij haalt het er nu bij. Waarom???

Self fullfilling prophecy, ​@KeesYagi ?

• August 21, 2025

het hangt er van af hoe een ieder de term “privacy” interpreteert.