Skip to main content

Beste KPN, 

Een verzoek aan jullie: willen jullie aub de rechten kopen van VRT/Canvas zodat jullie abonnees deze zenders terug kunnen kijken? Ik vind het echt een gemis in jullie zenderoverzicht! 

Beste KPN, 

Een verzoek aan jullie: willen jullie aub de rechten kopen van VRT/Canvas zodat jullie abonnees deze zenders terug kunnen kijken? Ik vind het echt een gemis in jullie zenderoverzicht! 

Dat ligt niet alleen aan KPN. Voor zover mij bekend geeft de VRT zelf geen toestemming om de programma's terug te kunnen kijken.

Piet.

Zie ook hier, misschien kan je dat als optie daar toevoegen.

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten van KPN elkaar.😉

Dat ligt niet alleen aan KPN. Voor zover mij bekend geeft de VRT zelf geen toestemming om de programma's terug te kunnen kijken.

Dat ligt alleen aan KPN. Bij concurrenten (b.v. Ziggo, Odido of Delta) kunnen we gewoon terugkijken en opnemen. Het lijkt me sterk dat VRT geen toestemming geeft aan een NL provider maar wel aan de rest.

Kpn is inderdaad de enige grote provider waar VRT niet teruggekeken kan worden. 

Om diverse redenen heb ik NLZIET erbij. Daar kan het wel. Overstappen naar Ziggo, Odido is ook weer zo drastisch. Delta kan hier niet. 

Ik ondersteun dit verzoek. Het moet bij de Vlaamse zenders gewoon mogelijk gemaakt kunnen worden. Kpn is hard op weg de grootste tv provider te worden. 

Misschien een idee om het hierbij te zetten.

Hallo ​@Veeraa ,

De oplossing voor jou is simpel. Neem die programma's op. Dat kan als je het aanvullende opnemenpakket hebt bij KPN. 

Dan hoeven de andere abonnees ook niet op te draaien voor de kosten die KPN moet maken voor het kopen van die rechten. 

Hallo ​@Veeraa ,

De oplossing voor jou is simpel. Neem die programma's op. Dat kan als je het aanvullende opnemenpakket hebt bij KPN. 

Dan hoeven de andere abonnees ook niet op te draaien voor de kosten die KPN moet maken voor het kopen van die rechten. 

Wat een onzinnige reactie. Met dat argument kun je terugkijken op alle zenders wel onmogelijk maken. 

Ik vind het ook belachelijk dat het bij KPN in tegenstelling tot de meeste andere providers niet mogelijk is programmas terug te kijken. 

Hoi ​@Gertjan Woudenberg 
Dat is juist een prima reaktie van ​@Noordzee 
Die zegt precies hoe je het moet doen.
Opnemen, dan kun je alles op je gemak kijken en eventueel doorspoelen.

Hallo ​@Veeraa ,

Wat een onzinnige reactie. Met dat argument kun je terugkijken op alle zenders wel onmogelijk maken. 

Ik vind het ook belachelijk dat het bij KPN in tegenstelling tot de meeste andere providers niet mogelijk is programmas terug te kijken. 

Dan zijn wij het blijvend oneens. 

Waarom zou ik moeten meebetalen omdat iemand graag programma's van Vlaamse zenders wil terugkijken? 

Mijn mening is dat gebruikers van dit soort aanvullende diensten hiervoor moeten betalen en niet iedere abonnee. Dat kan prima via het opnemenpakket. 

Misschien een idee om het hierbij te zetten.

Daar staat het ook al, ​@joop2011 .

Hallo ​@Veeraa ,

Dan zijn wij het blijvend oneens. 

Waarom zou ik moeten mee betalen omdat iemand graag programma's van Vlaamse zenders wil terugkijken? 

Mijn mening is dat gebruiken van dit soort aanvullende diensten hiervoor moeten betalen en niet iedere abonnee. 

Met zo'n houding kun je veel sociale voorzieningen en verzekeringen in Nederland wel stop zetten. Blijkbaar is een sociale houding om dingen betaalbaar te houden jou vreemd.

Het Is al vaak uitgelegd dat een breed zenderpakket juist betaalbaar blijft doordat iedereen daar aan mee betaalt. Daar hoort de terugkijk mogelijkheid ook bij. Er zijn genoeg zenders waar ik nooit naar kijk maar ik ga niet zeuren om deze te verwijderen zodat ik een paar dubbeltjes minder kan betalen. 

Alleen maar meer diensten erbij houdt een basispakket niet laag in prijs, de prijs wordt dan steeds hoger.

Dat jij daar anders over denkt ​@Gertjan Woudenberg is duidelijk, maar is absoluut niet mijn mening. 

Ik pleit voor een minimaal basispakket met de 30 meest bekeken zenders. Alle andere zenders en aanvullende diensten kunnen dan in een aanvullend pakket.

Alleen maar meer diensten erbij houdt een basispakket niet laag in prijs, de prijs wordt dan steeds hoger.

Dat jij daar anders over denkt ​@Gertjan Woudenberg is duidelijk, maar is absoluut niet mijn mening. 

Ik pleit voor een minimaal basispakket met de 30 meest bekeken zenders. Alle andere zenders en aanvullende diensten kunnen dan in een aanvullend pakket.

En op zo'n manier maak je het dus voor veel mensen veel duurder omdat per functie of per zender betalen altijd duurder is dan een totaal pakket. Vroeger betaalden we per film in de videotheek ook veel meer dan nu voor een heel pakket aan films en series bij de streamingdiensten. 

Ik vind het een weinig sociale houding van jou laat ik het netjes zeggen. 

En op zo'n manier maak je het dus voor veel mensen veel duurder omdat per functie of per zender betalen altijd duurder is dan een totaal pakket. Vroeger betaalden we per film in de videotheek ook veel meer dan nu voor een heel pakket aan films en series bij de streamingdiensten. 

Ik vind het een weinig sociale houding van jou laat ik het netjes zeggen. 

Wij blijven van mening verschillen. En dat gaat gelet op jouw reactie kennelijk ook niet veranderen. 

Ach. Wat is nou € 12,50 voor wat je ervoor krijgt. Een complete (!) streamingbox. En gelukkig is het basispakket groot genoeg, dus voor elk wat wils.

Ziggo heeft een groter basispakket. Dat kost € 14,95 inclusief Next Mini. Daar kun je niet zelf apps aan toevoegen. Ook geen audio uitgang. En echt niche zendertjes in dat pakket. Daar ga ik dus geen € 2,45 meer voor betalen. Minder voor meer.

En hun internet is ook nog duurder.

Reageer