Skip to main content

Goedendag,
Ik heb een tijdje geleden contact gehad met KPN omdat er op een factuur ineens een extra TV kastje werd doorbelast terwijl ik geen extra kastje had besteld. De medewerker van KPN heeft dat kastje toen weer verwijderd. Nu ontving ik gisteren een brief van KPN met daarin het verzoek om het kastje terug te sturen waarvoor ik het abonnement heb opgezegd maar dat kastje heb ik dus nooit ontvangen? Hoe los ik dit op?

Mvgr.
Stefan

Hallo ​@janssenkpn12 ,

Daarvoor moet je toch weer contact opnemen met de klantenservice. Maak daarvoor een belafspraak. Ze helpen je hier dan telefonisch mee op een moment dat het jou uitkomt. 

Hoi ​@janssenkpn12. Welkom op de community en bedankt voor je bericht! Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan over de tv-ontvanger. Als je het kastje inderdaad niet hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, zoals Noordzee hierboven al aangeeft. Zij kunnen het probleem verder onderzoeken en ervoor zorgen dat het opgelost wordt.

Het is mogelijk dat er een administratieve fout is gemaakt. Wanneer je contact opneemt, geef dan aan dat je het kastje nooit hebt ontvangen en dat het abonnement al is opgezegd.

Hallo ​@janssenkpn12 ,

Daarvoor moet je toch weer contact opnemen met de klantenservice. Maak daarvoor een belafspraak. Ze helpen je hier dan telefonisch mee op een moment dat het jou uitkomt. 

​@janssenkpn12 

Is het probleem nu opgelost? 

Ook geen "zelf aangeschafde" tv ontvanger in gebruik?

Hallo ​@janssenkpn12 ,

​@janssenkpn12 

Ik heb met KPN gebeld en ze geven aan dat ik niets hoef te doen met de terugstuurbrief. Ik ben nu alleen nog benieuwd of en wanneer het teveel betaalde voor de extra ontvanger wordt verrekend/teruggestort. Net weer de nieuwe factuur ontvangen en daar is nog niet verrekend. 

Hallo ​@janssenkpn12 ,

​@janssenkpn12 

Hallo Noordzee,
Zoals ik eerder al meldde heb ik gebeld met KPN en ze zouden dit aanpassen in het systeem zodat het terugstuurverzoek komt te vervallen. Ik krijg zojuist een ‘laatste herinnering’ van KPN dat ik het kastje terug moet sturen. Kan ik deze mail gewoon negeren of moet ik weer gaan bellen?

Beste ​@janssenkpn12 ik zou even bellen, anders stuurt KPN je een nota voor de vervangingswaarde.

​@janssen_12 Je kunt deze mail negeren. Als er al is afgesproken dat het terugstuurverzoek komt te vervallen, dan staat dit goed in ons systeem en hoef je verder niets te doen.

​@janssen_12 Je kunt deze mail negeren. Als er al is afgesproken dat het terugstuurverzoek komt te vervallen, dan staat dit goed in ons systeem en hoef je verder niets te doen.

Hallo Vikash, vanochtend maar weer gebeld met KPN en als het goed is zou e.e.a. nu goed in het systeem moeten staan en zouden de kosten verrekend worden. We wachten af...

Reageer