Skip to main content

Na het toevoegen van het het ESPN kanaal kreeg mijn vader het verzoek om zijn apparatuur terug te sturen, dat klopt denk ik niet helemaal? Is het daarnaast mogelijk om een afstandsbediening met spraakfunctie te ontvangen voor de apparatuur?

Hi @KIRSTEN87, 

Heb je de mogelijkheid om de bestelbevestiging van je vaders wijziging te bekijken? Deze heeft hij per email ontvangen. Als hij een verzoek krijgt om apparatuur terug te sturen wordt in die bevestiging wellicht uitgelegd waarom! Mocht er per ongeluk iets zijn besteld of opgezegd dat niet de bedoeling is, dan kan je vader (eventueel samen met jou) contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402 om dit recht te laten zetten. De klantenservice is hiervoor morgen weer bereikbaar tussen 08:00 en 20:00.

Een afstandsbediening met spraakfunctie is beschikbaar bij een abonnement met TV+. De TV+ ontvanger is de enige met Android tv, waarbij spraakbesturing mogelijk is!


Voor de onbegrijpelijke spraakbesturing zou ik niet overstappen naar de TV+ Box:

Google Voice Assistent is helaas niet een makkelijk onderdeel dat wij zelf kunnen tweaken. Dit zijn verbeteringen van de lange adem maar weet wel dat het onze aandacht heeft.

En let op: je mag van KPN niet meer terug naar de huidige ontvanger als je eenmaal de TV+ Box geprobeerd hebt.

Â