Skip to main content

Hier met twee nieuwe Arris ontvangers de oude vervangen.

Vind het alleen geen vooruitgang!

Als je tv aanzet en het programma wat je wil zien op een andere zender al is begonnen en je drukt op menu en dan op het programma wat je wil zien, kreeg je voorheen live kijken of terug kijken, nu krijg je geen keuze en kom je midden in het programma terecht en moet je zelf weer op de groene knop drukken.

Als er dan een voetbalwedstrijd bezig is zie je dus de stand al in beeld, jammer dus spanning weg.

 

Weer een hele vooruitgang 😪😭

Welk type ontvanger heeft u nu? En welke had u precies? 

Volgens mij werken alle ontvangers op dezelfde manier namelijk. Behalve de TV+ ontvanger. Maar dat is geen Arris. 


Welk type ontvanger heeft u nu? En welke had u precies? 

Volgens mij werken alle ontvangers op dezelfde manier namelijk. Behalve de TV+ ontvanger. Maar dat is geen Arris. 

Hier staat de Arris VIP5202 die de oude witte hebben vervangen, het menu ziet er het zelfde uit, alleen de optie om te kiezen tussen live kijken en terug kijken is weg, je komt gewoon direct in live kijken als programma nog bezig is, voorheen kon je gewoon kiezen terug kijken.


Ok. Misschien weet @wjb hier wat van? Die had volgens mij ook de witte ontvangers.

Wat u beschrijft heb ik nog nooit van gehoord. Als je naar een andere zender gaat is het logisch dat je op live terecht komt.


Ok. Misschien weet @wjb hier wat van? Die had volgens mij ook de witte ontvangers.

Wat u beschrijft heb ik nog nooit van gehoord. Als je naar een andere zender gaat is het logisch dat je op live terecht komt.

Ik ga niet naar een andere zender, ik zit in het menu (programma gids) en dan kies ik een zender waar het programma al van begonnen is, met het oude type had je de keuze, live kijken of terug kijken (vanaf begin)

Dat kan dus niet meer!


Ok. Misschien weet @wjb hier wat van? Die had volgens mij ook de witte ontvangers.

Er is naar mijn weten geen verschil in de bediening van de witte 8001 en de zwarte 5202.

Als ik op mijn 5202 een programma wil terugkijken dan druk ik gewoon op de groene knop. Dat deed ik op de 8001 ook altijd.


Ik ga niet naar een andere zender, ik zit in het menu (programma gids) en dan kies ik een zender waar het programma al van begonnen is, met het oude type had je de keuze, live kijken of terug kijken (vanaf begin)

Dat kan dus niet meer!

Ok. Ik snap nu wat u bedoelt. Het kan wel zo zijn dat da heel vroeger op de Motorola ontvangers ook zo was. Dat weet ik niet meer precies...