Skip to main content
Vraag

Via de KPN TV+ app en KPN tv website haperingen bij terugkijken en opnames

• March 16, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Zowel op de mobiele KPN TV+ app als op de PC is het op dit moment niet mogelijk programma's of opgenomen films terug te kijken. Hebben hier meer mensen last van?

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 16, 2026

Update: het probleem lijkt te zijn verholpen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2026

Nadat ik gisteren inderdaad na een storing de rest van de dag geen last meer had van deze specifieke bug test ik het nu opnieuw en hapert de player op zowel mobiel als PC weer (de player gaat dan met een groen rondje in het midden draaien en vastlopen). YouTube wordt wel feilloos afgespeeld nu, aan de internetverbinding ligt het niet. Waar zou dit aan kunnen liggen? Zou het te maken kunnen hebben met dat KPN opnames en gemiste programma's een extra '’slag'’ moeten maken om te laden (t.o.v. van bijv. de YouTube, Dailymotion webplayers of andere meer directe services)? (ik ben verder een leek overigens). 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@B Lammers, dat leek even beter te gaan maar toch niet dus. Op het moment dat het hapert via de pc en de TV+ App op jouw mobiel, werkt het dan nog wel als je het via een tv-ontvangen bekijkt?

• En merk je dit alleen met opnames of terugkijken, of ook als je programma's live probeert te kijken?
  • Je telefoon zal draadloos verbonden zijn, hoe is de pc verbonden? Ook draadloos of met een kabel?
  • Welke versie van de app en het OS (iOS of Android) heb je op je telefoon staan?