Skip to main content

Via mijn laptop kijk via de browser. Heeft altijd gewerkt. Weekend weggeweest. Wil vanaf 1 Nov 2024 terug kijken maar lukt niet

Ik zou het wel willen checken, maar…. ik heb 130 zenders via kpn. Welke zender wil je terugkijken? (niet op allemaal kan het tot 7 dagen terug volgens mij)

Even willekeurig test: RTL Boulevard, 1 november 01:05 (de herhaling dus), kan ik hier terugkijken.

Als je een weekendje weggaat zou ik vooruit programmeren (opnemen) wat je echt niet wilt missen.

Mijn browser heb ik opgeschoond, schijf opgeruimd. Werkt nog steeds niet. Ik kijk terug naar Een Vandaag, Waku2, jourrnaal en nog meer

Heb je wel Windows 10 of 11?

Nee, ik zit op 7, heeft altijd gewerkt

Nee, ik zit op 7, heeft altijd gewerkt

Krijg je nog een foutmelding ? Ik heb het zojuist even getest en het werkt prima met Win 11.
Het zou zo kunnen zijn dat een bepaalde ondersteuning voor oudere software is stop gezet.
Windows 7 is al langere tijd niet meer ondersteund met beveiliging updates en daarom zeer onveilig om nog langer te gebruiken. Het is verstandig om over te gaan naar nieuwere apparatuur en software. 

Sinds een paar dagen werkt het bij zowel kpn als ziggo niet meer met Windows 7 na een update van Chromium die het op W7 en W8.1 niet doet. Windows 7 is ook al 15 (vijftien) jaar oud en wordt al bijna 5 jaar niet meer ondersteund qua beveiliging. Een virusscannner ondervangt beveiligingsleks NIET. Ondersteuning, ook van websitemakers, houdt dan een keertje op.

Dat betekent tevens dat je 5 jaar geleden al op een nieuw systeem had gemoeten.

Op dit moment zijn dat Windows 10 en 11.

Stond al op mijn todo list. Nu moet ik wel. Laptop is overleden. Hopelijk dat de harddisk kan worden gered. 

Opgelost, Nieuw laptop WINDOW 11

Iedereen bedankt!

Top @Maria Lebour. Weer veel kijk plezier. Hoop dat de harde schijf van de oude laptop nog gered kon worden. 

Reageer