Skip to main content

Viaplay is geactiveerd en zelf besteld via de ontvanger. Maar op zender 225 en 226 is niets te zien.

Inloggen op de Viaplay app via kanaal 226. Ga je vanzelf wat zien. Of gewoon rechtstreeks onder apps via de Viaplay app


Ik heb via 226 besteld en als ik via de viaplay wil inloggen staat kpn niet bij provider.


Op kanaal 225 mag alleen op zaterdag en zondag de F1 worden uitgezonden.

Soms mag van ViaPlay ook Darts op dit kanaal.

De reden is, dat tijdens de F1 onvoldoende capaciteit via streaming beschikbaar is. 

 

Kanaal 226 is een reclamekanaal voor ViaPlay.

 

Verder gaat alles via de app van ViaPlay.

Die kan je downloaden op de Smart TV, Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ decoder), computer (desktop of laptop), mobiel, tablet, etc. 

 

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+ etc. een streamingdienst. 


Inloggen via 226 gebruik ik altijd. Als je geen zin hebt om naar een app te zoeken


Het werkt gewoon niet. Op 226 kan ik niks kijken en er staat nergens een app via kpn op de tv.


Er staat toch rechts onderin op kanaal 226: Druk op OK om Viaplay te openen. Dan kom je op : Open Viaplay app


Viaplay is ook een streamingdienst via een app en geen zender op een kanaal @Viaplay loos 


Snap ik,

 

Ik kan nergens viaplay downloaden en staat ook niet tussen de andere streamingsdiensten.

 


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viaplay.android


Dank ronald31. Hoe krijg ik dit via de kpn ontvanger op de tv?


Wij hebben de app geïnstalleerd op onze LG tv, dat zou U ook kunnen proberen. Of je streamt het via de mobiele telefoon naar een Chromecast. Ik wel zo niet of je Via play ook de ontvanger kan installeren.