Skip to main content
Beantwoord

Viaplay TV beschikbaar via KPN?

• May 14, 2025
  • 5 reacties
  • 372 keer bekeken

Gisteren las ik dat Viaplay TV beschikbaar is voor KPN klanten met een tv abonnement op kanaal 51.

Ik heb kanaal 51 niet.

Moet ik iets in het menu instellen?

Beste antwoord door PeterG

Hmm, welke ontvanger heb je? Hij zit in het basispakket .

Staat je keuze misschien op Favorieten (favoriete zenders)? Daar komt ie niet vanzelf bij als nieuwe zender, die moet je dan toevoegen aan de lijst.

Gebruik je geen “favorieten'’ lijst dan is ie misschien verborgen (alleen van toepassing op VIP5202, VIP2952 en HMB2260).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 14, 2025

Hmm, welke ontvanger heb je? Hij zit in het basispakket .

Staat je keuze misschien op Favorieten (favoriete zenders)? Daar komt ie niet vanzelf bij als nieuwe zender, die moet je dan toevoegen aan de lijst.

Gebruik je geen “favorieten'’ lijst dan is ie misschien verborgen (alleen van toepassing op VIP5202, VIP2952 en HMB2260).

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

Ik heb de TV+ Box

In de app staat hij wel

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 14, 2025

Zeker weten dat je niet '’favoriete zenders'’ aan hebt staan?

Staat ie wel eens op stand-by (rood lichtje)? Want alleen bij aanzetten vanuit stand-by pakt ie wijzigingen.

Anders eens herstarten. Houdt de stand-by knop op de afstandsbediening 5 seconden ingedrukt en kies dan voor Opnieuw opstarten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 14, 2025

Net volledig uitgezet en weer aan. Nu wel 51

• Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Ik had ook hetzelfde ‘probleem’ als de Fam. Hageman. Ook bij ons werkte hun aanpak en is kanaal 51 te zien.