Skip to main content
Beantwoord

Viaplay via KPN besteld, heb ik een andere ontvanger nodig om te kunnen kijken?

• March 5, 2025
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Janbijst
Nieuwkomer

ik heb bij jullie viaplay ingesteld maar nu wil hem op de tv hebben moet ik een andere ontvanger hebben want ik krijgt hem er niet op

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Janbijst, welkom bij onze community. 

Marlon legt dit goed uit. Schroom niet om contact met ons op te nemen om dit in orde te maken als je niet meer binnen een jaarcontract zit. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

Ben je contractvrij? Want de tv+ ontvanger krijg je alleen als je over gaat naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijg je ook een nieuw jaar contract. 

Als je een Hussel abonnement hebt kan je ook de tv+ ontvanger krijgen zonder het abonnement te veranderen. Maar dan nog moet je wel contractvrij zijn. Voor zover ik weet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• March 5, 2025

Ben je contractvrij? Want de tv+ ontvanger krijg je alleen als je over gaat naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijg je ook een nieuw jaar contract. 

Als je een Hussel abonnement hebt kan je ook de tv+ ontvanger krijgen zonder het abonnement te veranderen. Maar dan nog moet je wel contractvrij zijn. Voor zover ik weet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Hi ​@Janbijst, welkom bij onze community. 

Marlon legt dit goed uit. Schroom niet om contact met ons op te nemen om dit in orde te maken als je niet meer binnen een jaarcontract zit. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

Â