Skip to main content

Het komend Formule 1 seizoen is het lineaire kanaal Viaplay Xtra niet meer bij providers beschikbaar.

 

Admin edit: Linkje naar externe pagina verwijderd. Discussie is prima, zelfpromotie niet. Zie daarvoor ook onze huisregels.

Het komend Formule 1 seizoen is het lineaire kanaal Viaplay Xtra niet meer bij providers beschikbaar.

 

Admin edit: Linkje naar externe pagina verwijderd. Discussie is prima, zelfpromotie niet. Zie daarvoor ook onze huisregels.

Kan me voorstellen dat mensen dit jammer vinden, maar ze hebben altijd gezegd dat het tijdelijk was. Het derde jaar is het er dus niet meer. Heb ook geen viaplay via kpn, dus zal er geen last van hebben.


Admin edit: Linkje naar externe pagina verwijderd. Discussie is prima, zelfpromotie even niet. Zie daarvoor ook onze huisregels.

Wat een kinderlijke jammere en onvolwassen reactie. Laat niemand van het moderatorteam mij ooit nog eens verzoeken om een link naar een bericht op dit forum in een artikel te plaatsen. Dat staat vanaf nu ook niet meer in mijn huisregels. En ja, ik zeg dit openbaar omdat deze moderator het ook openbaar neerkalkt.


 

---

Laat niemand van het moderatorteam mij ooit nog eens verzoeken om een link naar een bericht op dit forum in een artikel te plaatsen. 

---

Nou, dat is wel verhelderend deze uitspraak. Heb mij al vaak afgevraagd of TotaalTV info, die hier op het forum stond, zelfstandig op de TotaalTV-site plaatste. Of dat misschien KPN wel eens aan TotaalTV vroeg om dat te doen.


Is niets spannends hoor. Ging om linkjes naar updates van firmware voor decoders waar de informatie op dit forum iets uitgebreider stond/staat.


Ik heb je artikel zo ook wel gevonden TvG2016 ;) 


Het gaat om de manier Peter. Ik weet ook dat jij en anderen dat artikel ook we; zo weten te vinden. Maar er zijn er ook zat die  hier alleen op dit forum komen voor informatie.

 

als je dan als provider een forum inricht om klanten informatie over hun diensten te geven en je haalt op deze manier de informatie voor hen weg dan moet je na gaan denken of je als moderator op de goede weg bezig bent. 
 

Het is voor het eerst dat ik hier een link plaatste omdat het belangrijke informatie over een dienst is die alleen op die site staat. Maar goed., dat mag blijkbaar niet. 


Het gaat om de manier Peter. Ik weet ook dat jij en anderen dat artikel ook we; zo weten te vinden. Maar er zijn er ook zat die  hier alleen op dit forum komen voor informatie.

 

als je dan als provider een forum inricht om klanten informatie over hun diensten te geven en je haalt op deze manier de informatie voor hen weg dan moet je na gaan denken of je als moderator op de goede weg bezig bent. 
 

Het is voor het eerst dat ik hier een link plaatste omdat het belangrijke informatie over een dienst is die alleen op die site staat. Maar goed., dat mag blijkbaar niet. 

ik was blij met je link. 


Wat een zedig gedrag plotseling in dit topic. Alle linkjes verwijderen. Ook van de ‘super users’ die hier dagelijks uren op een forum vertoeven, andere klanten kosteloos vakkundige adviezen geven en moderators werk uit handen nemen, En nog erger, gewoon complete berichten van hen weghalen.

Ik ben benieuwd of vanaf nu in elk topic waar een link naar een externe website staat die link wordt weggehaald. 


Wat een zedig gedrag plotseling in dit topic. Alle linkjes verwijderen. Ook van de ‘super users’ die hier dagelijks uren op een forum vertoeven, andere klanten kosteloos vakkundige adviezen geven en moderators werk uit handen nemen, En nog erger, gewoon complete berichten van hen weghalen.

Ik ben benieuwd of vanaf nu in elk topic waar een link naar een externe website staat die link wordt weggehaald. 

snap het ook niet je bericht is ook geen reclame voor iets, je geeft alleen maar aan dat iets vervalt. Waar elk jaar weer vragen over zijn hoe lang men nog kan kijken via het extra kanaal.  Blijkbaar gaat het niet om de inhoud, maar puur om het plaatsen van de link.  Dat wordt wel heel zwart wit gezien blijkbaar. 


Dank je voor de informatie @TvG2016 

 

Gelukkig ben ik op tijd overgestapt naar F1 TV pro (nog tegen het “lage” tarief)😉


Goedemiddag allemaal! 

Ook even een reactie vanuit ons: 
Zoals hierboven al aangegeven is, is zelfpromotie niet toegestaan. In dit geval gaat het om een korte zin met een linkje erbij: dat is beoordeeld als commerciële zelfpromotie. 

...

Het is voor het eerst dat ik hier een link plaatste omdat het belangrijke informatie over een dienst is die alleen op die site staat. Maar goed., dat mag blijkbaar niet. 


Het is zeker belangrijke informatie en in de vorm van een korte samenvatting of een deel van het artikel met bronvermelding, lijkt het mij geen probleem om het zo te delen binnen onze community. Ik heb je een privébericht gestuurd, @TvG2016.

Ik heb een aantal berichten verwijderd: er werd in gesuggereerd dat wij een onderscheid maken.
We doen onze uiterste best om zo goed mogelijk te modereren en daarbij geldt: gelijke monniken, gelijke kappen. Lukt dat altijd: nee! En daar proberen we ook van te leren.
 

Nou, dat is wel verhelderend deze uitspraak. Heb mij al vaak afgevraagd of TotaalTV info, die hier op het forum stond, zelfstandig op de TotaalTV-site plaatste. Of dat misschien KPN wel eens aan TotaalTV vroeg om dat te doen.


Voor de goede orde vanuit ons, vanuit het Forumteam wordt er niet aan TotaalTV gevraagd om berichten of artikelen te plaatsen. Wat wij wel belangrijk vinden en zeer op prijs stellen is bronvermelding.

Zorgen of onduidelijkheden over het modereren kunnen we altijd bespreken: graag zelfs! Voel je vrij om mij een privébericht te sturen of gebruik te maken van de “Melden” knop. 

On topic over deze belangrijke wijziging: er is geen lineair kanaal meer beschikbaar, kijken kan via de app! 


Voor degenen die hier komen. Meer informatie over de nieuwe jas van Viaplay vind je hier

 


@Shyrin van KPN 

Ik heb in het verleden gemerkt dat het sommige superusers zelfs was toegestaan om klanten te schofferen. Berichten van superusers werden nooit verwijderd. Ik heb gemerkt dat hier een verandering in is gekomen. Dat kan ik alleen maar toejuichen. 

 

Het leek wel heel erg als of als zo’n superusers even contact opnam met een moderator, de vraag naar bijvoorbeeld een referentie van een vaak onwetmatige stelling door een klant zelfs werd verwijderd. 

Ik heb kortgeleden gezien dat foute of onwetmatige stellingen van superusers nu ook worden verwijderd. Ik kan alleen zeggen, ga zo door, ik heb heel veel goede forumcontributers hier zien afdruipen alleen maar door het gedrag van moderators ten aanzien van het alleen maar in een schijnbaar voordeel van KPN uitleggen van de huisregels (en er zelf bij te verzinnen die nergens staan). 

Dus ga zo door, modereer werkelijke onjuistheden zo goed mogelijk en ja er zal hierbij wel eens iets verkeerd gaan. Maar schep duidelijkheid en houd je aan de huisregels. 


Grappig dat mijn linkje van Bright ook is verwijderd,... Jammer die stond er echt compleet los van,...


Ik herhaal het nog maar een keer:
 

On topic over deze belangrijke wijziging: er is geen lineair kanaal meer beschikbaar, kijken kan via de app! 

 


Hoe ga ik nu Viaplay F1 kijken? Mijn kpn tuner heeft geen Viaplay app en is aangesloten op een projector uiteraard ook zonder apps. 


In dat geval kun je op een telefoon of tablet kijken. Daar kun je de app op installeren. Als je een scherm in huis hebt waar een chromecast in kan, dan kun je vanuit de mobiele app casten naar dat scherm.

Een andere optie is om je abonnement om te zetten naar KPN TV+. Op de TV+ Box kan wel de Viaplay app geïnstalleerd worden.


@polderbos , ik neem aan dat je dus geen TV+ontvanger hebt.

Indien je projector nog een tweede HDMI heeft, zou je gebruik kunnen maken van Google Chromecast en die aansluiten op de tweede HDMI-poort


@polderbos, ik neem aan dat je dus geen TV+ontvanger hebt.

Indien je projector nog een tweede HDMI heeft, zou je gebruik kunnen maken van Google Chromecast en die aansluiten op de tweede HDMI-poort

 

projector heeft geen luidsprekers, dus chromecast is geen oplossing helaas. 


In dat geval kun je op een telefoon of tablet kijken. Daar kun je de app op installeren. Als je een scherm in huis hebt waar een chromecast in kan, dan kun je vanuit de mobiele app casten naar dat scherm.

Een andere optie is om je abonnement om te zetten naar KPN TV+. Op de TV+ Box kan wel de Viaplay app geïnstalleerd worden.

Dank voor je reactie, ik ga niet op mijn mobiel zitten kijken terwijl een 3 meter scherm voor mijn neus hangt. Ik zal een informeren naar tv+, is dat ook voor klein zakelijk?


Een losse mediabox, @polderbos ? Hier bv de Nokia streamingbox 8000. Met een hdmi uitgang voor beeld (en geluid) en een optische uitgang voor geluid.

Als je projector geen hdmi ingang heeft (want je zegt dat ie geen geluid heeft, dan denk ik al aan een vga) dan gaat het met F1 echt niet meer lukken om dat te projecteren.

TV+ is ook tevens een streamingbox. Uitgangen: 1 x hdmi en 1 x optical.


Voor degenen die hier komen. Meer informatie over de nieuwe jas van Viaplay vind je hier

 

Leuk dat nieuw jasje maar hoe activeer je F1 TV pro???? 
Voor Viaplay wordt heel pagina gemaakt? (Wel heel eenzijdig)
En wanneer heb je toegang naar F1 TV??? Welke datum gaat dat in?


En wanneer heb je toegang naar F1 TV??? Welke datum gaat dat in?

 

Daarover krijg je binnenkort bericht van Viaplay.

De activering van F1®️ TV Pro zal begin februari beschikbaar zijn en alle actieve gebruikers zullen een e-mail met verdere instructies ontvangen.

bron: https://help.viaplay.com/nl/f1tv/


Daarover krijg je binnenkort bericht van Viaplay.

De activering van F1®️ TV Pro zal begin februari beschikbaar zijn en alle actieve gebruikers zullen een e-mail met verdere instructies ontvangen.

bron: https://help.viaplay.com/nl/f1tv/

Dan is KPN wel traag met aanpassen met hun pagina's en hun kennisbank!


“Op dit moment is het nog niet bekend wat je moet doen om F1 TV Pro te gebruiken.
Zodra Viaplay dit bekend maakt, lees je het op deze pagina.”

 


Daarvoor is het wachten op Viaplay, die komt (nog) met verdere instructies…...