Skip to main content

Elke dag als ik tv oppstart is de videoland app geinstalleerd, ik verwijder hem en de volgende dag staat hij weer geinstalleerd bij favoriete apps.

Ik wil die app helemaal niet, en hoe kan het dat de app zonder opdracht om te installeren toch weer bij mijn favoriete apps staat.

Je bedoelt waarschijnlijk de app op de tv-decoder van KPN @Okitrooy ???

Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

Er staan misschien wel meert apps op de decoder die je nooit gebruikt, gewoon links laten liggen.

Verder staan er een aantal apps standaard op die je gewoonweg niet kunt verwijderen.

 

 

 


je kunt de videoland app helaas niet deinstalleren van je KPN TV + box. 

Dit heeft KPN standaard al opgezet. 


je kunt de videoland app helaas niet deinstalleren van je KPN TV + box. 

Dit heeft KPN standaard al opgezet. 

Zie punt 85 van de feature requests TV+ Box.


Sinds de nieuwste firmware zijn deze ingebakken in firmware en wordt automatisch geïnstalleerd bij ieder rebooten. Als je hem deactiveer, staan hij niet meer onder geïnstalleerde apps

 


TDN schreef:

Sinds de nieuwste firmware zijn deze ingebakken in firmware en wordt automatisch geïnstalleerd bij ieder rebooten. Als je hem deactiveer, staan hij niet meer onder geïnstalleerde apps

Je kunt ze helemaal niet uitschakelen, die optie wordt niet geboden.


TDN schreef:

Sinds de nieuwste firmware zijn deze ingebakken in firmware en wordt automatisch geïnstalleerd bij ieder rebooten. Als je hem deactiveer, staan hij niet meer onder geïnstalleerde apps

Je kunt ze helemaal niet uitschakelen, die optie wordt niet geboden.

Via ADB gaat wel

adb shell pm disable-user --user 0 <package_to_disable>


TDN schreef:

Sinds de nieuwste firmware zijn deze ingebakken in firmware en wordt automatisch geïnstalleerd bij ieder rebooten. Als je hem deactiveer, staan hij niet meer onder geïnstalleerde apps

Je kunt ze helemaal niet uitschakelen, die optie wordt niet geboden.

Via ADB gaat wel

adb shell pm disable-user --user 0 <package_to_disable>

Dat is dus niet iets voor de "gewone" gebruiker.


ik verwijder hem en de volgende dag staat hij weer geinstalleerd bij favoriete apps.

Over die favoriete apps: dat-ie daarbij komt, is denk ik het gevolg van het automatisch herinstalleren. Ik heb de verplichte apps niet vanzelf terug zien komen bij favoriete apps nadat je ze (alleen) uit dat lijstje weggooit. (Ook al staat de Videoland app dan nog wel ergens tussen de geïnstalleerde apps.)


Reageer