Skip to main content
Beantwoord

Videoland werkt niet meer via mijn VIP5202 ontvanger

• October 28, 2025
  • 0 reacties
  • 25 keer bekeken

videoland start geen fims meer op vip502 ontvanger  Netflix werkt wel. wat zou het probleem kunnen zijn?  alle netwerk apparaten zijn al een keer opnieuw opgestart.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@stuver en welkom bij de KPN Community! Gek dat het niet meer werkt. 😕

Mocht het nog niet opgelost zijn, zou je dan een reset van de tv-ontvanger willen doen? Voor het gemak:

Heb je de tv-ontvanger opnieuw opgestart, maar helpt dit niet? Geef de tv-ontvanger een ‘frisse start’. Hierdoor worden de gegevens van je ontvanger opnieuw ingeladen.

Instructie: 

•  Druk op Menu op de afstandsbediening.
  • Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Systeem.
  • Ga naar Terug naar fabrieksinstellingen en kies Frisse start.
  • Kies "ja" zodra dit in het pop up scherm verschijnt. De ontvanger gaat daarna opnieuw opstarten

Na een frisse start, moet je opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix. Houd je inloggegevens dus bij de hand.

Ik ben benieuwd of het daarna weer werkt. Zo niet, wil je dan laten weten wat er precies misgaat als je een film aan wilt zetten op Videoland? 
Krijg je een foutmelding te zien bijvoorbeeld? Ik hoor het graag!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Hi ​@stuver en welkom bij de KPN Community! Gek dat het niet meer werkt. 😕

Mocht het nog niet opgelost zijn, zou je dan een reset van de tv-ontvanger willen doen? Voor het gemak:

Heb je de tv-ontvanger opnieuw opgestart, maar helpt dit niet? Geef de tv-ontvanger een ‘frisse start’. Hierdoor worden de gegevens van je ontvanger opnieuw ingeladen.

Instructie: 

•  Druk op Menu op de afstandsbediening.
  • Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Systeem.
  • Ga naar Terug naar fabrieksinstellingen en kies Frisse start.
  • Kies "ja" zodra dit in het pop up scherm verschijnt. De ontvanger gaat daarna opnieuw opstarten

Na een frisse start, moet je opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix. Houd je inloggegevens dus bij de hand.

Ik ben benieuwd of het daarna weer werkt. Zo niet, wil je dan laten weten wat er precies misgaat als je een film aan wilt zetten op Videoland? 
Krijg je een foutmelding te zien bijvoorbeeld? Ik hoor het graag!