Skip to main content
Beantwoord

VIP 5202 of DIW 7022 na opnieuw aanvragen KPN TV?

• April 8, 2025
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Op dit moment maak ik gebruik van een (koper) Internet abonnement + TV welke in november afloopt. Hierbij maak ik gebruik van van de KPN TV box VIP 5202.

De onderstaande vraag kwam bij mij op n.a.v. een gegeven antwoord op een elders in dit forum gestelde vraag.

Stel dat ik het TV abonnement over 6 maanden (tijdelijk voor 3 maanden) opzeg dan moet ik de VIP 5202 naar KPN terugsturen.

Als ik dan na 3 maanden weer het KPN TV abonnement opnieuw afsluit, ontvang ik dan automatisch weer de VIP 5202 TV box of wordt dat dan de DIW 7022 of kan ik nog kiezen want de VIP 5202 heeft mijn voorkeur.

Beste antwoord door PeterG

Zoals ik al zei. Sinds enkele weken wordt het TV+ als je TV toevoegt aan Hussel internet zonder TV.

Dus als je nu iTV (Arris VIP5202) stopt en later weer TV toevoegt wordt het TV+. En dan de Sagemcom DIW7022. 

Basisprijs TV+ is ook wat hoger overigens. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• April 8, 2025

Als jij alleen tv stop zet, maar internet door laat lopen. En niets wijzigt verder aan het abonnement, dan krijgt jij weer de 5202. Je kan niet kiezen voor de TV+ box.

Als jij de TV+ box wilt, dan zal jij je abonnement om moeten laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan krijg je de TV + box. En de 5202 is dan geen optie meer voor jouw.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 8, 2025

Heb je nog Alles-in-1 dan kan KPN TV niet uit.

Heb je Hussel en je stopt KPN TV geheel en daarna hervat je het weer in Hussel krijg je TV+.

En bij een abonnement internet+ , sinds 23 januari 2023 af te sluiten ook met verlengen,  is het evident dat het TV+ blijft.

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 8, 2025

Ik wil tijdelijk alleen het TV abo stopzetten en het Internet abo blijft doorlopen en ik heb Hussel.

Tja, wat wordt het dan want beide antwoorden ontlopen elkaar.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 8, 2025

Zoals ik al zei. Sinds enkele weken wordt het TV+ als je TV toevoegt aan Hussel internet zonder TV.

Dus als je nu iTV (Arris VIP5202) stopt en later weer TV toevoegt wordt het TV+. En dan de Sagemcom DIW7022. 

Basisprijs TV+ is ook wat hoger overigens. 

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 8, 2025

Hmm, dan ga ik het TV abo toch maar niet (tijdelijk) opzeggen want de 5202 functioneert uitstekend en dat moet ik met de 7022 nog maar afwachten.

Bedankt voor jullie input.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 8, 2025

Hmm, dan ga ik het TV abo toch maar niet (tijdelijk) opzeggen want de 5202 functioneert uitstekend en dat moet ik met de 7022 nog maar afwachten.

Bedankt voor jullie input.

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) functioneert gelukkig ook uitstekend.

Ik lees momenteel meer problemen met de Arris VIP 5202 op het forum.