Skip to main content

SORRY - HET BETREFT VIP 5202
 

Kan het kloppen dat ik bovenstaande versie nog altijd niet geïnstalleerd heb gekregen? 
 

Dit zou uiterlijk 3 juni gebeuren.

Ik heb het vermoeden dat de 5202's inderdaad nog niet voorzien zijn van de update.

Ook onze 5202 heeft deze nog niet ontvangen terwijl onze 8001 al wel voorzien is.


Goedemiddag wij hebben de update ook nog niet  op de decoder Arris 4k 5202.af wachten maar. 😉


Ik heb het vermoeden dat de 5202's inderdaad nog niet voorzien zijn van de update.

Ook onze 5202 heeft deze nog niet ontvangen terwijl onze 8001 al wel voorzien is.

Dat vind ik wel vreemd, de nieuwste tv ontvanger heeft de update niet. Maar de oudere ontvangers wel? 😂 Die is wel grappig! 😜


Hier idem, de 8001 heeft de Update,  de 5202 nog niet.


Updates voor de TV kastjes zal ongetwijfeld gefaseerd uitgevoerd worden. Dus bij de een zal hem eerder hebben dan de andere.


Updates voor de TV kastjes zal ongetwijfeld gefaseerd uitgevoerd worden. Dus bij de een zal hem eerder hebben dan de andere.

Klopt, echter de datum waarop dat gebeurt zou zijn is verstreken, vandaar. 


Hallo allemaal, ik heb deze vraag uitgezet bij de ontwikkelaars van de software! Het kan zijn dat de uitrol nog niet helemaal voltooid is en dan is het een kwestie van geduld, het kan echter ook zijn dat er specifiek bij jullie iets niet goed gaat en voor dat scenario heb ik nagevraagd of er een manier is om de update te forceren.

Jullie horen weer van me zodra ik een reactie heb ontvangen :slight_smile:  


Ik heb gelezen dat de uitrol t/m 8 juni zou zijn. Dus nog ff w88. 


Ik heb gelezen dat de uitrol t/m 8 juni zou zijn. Dus nog ff w88. 

Nee hoor die duurt tot 3 juni @Henk2304

Dus ergens gaat het fout:

 


Ik heb de nieuwste update ook nog niet.

 


Hallo allemaal,

het klopt dat de update nog niet overal is uitgerold. 3 juni was de originele planning, maar de laatste groep is in tweeën geknipt voor de zekerheid, zodat we beter in de gaten kunnen houden wat deze nieuwe update allemaal doet op onze technische back-end. Laten we zeggen dat dit in het verleden niet helemaal vlekkeloos ging en dat we dit nu absoluut willen voorkomen :-)

Volgens de nieuwe planning zou in de nacht van 8 juni de laatste groep moeten gebeuren.


Hallo allemaal,

het klopt dat de update nog niet overal is uitgerold. 3 juni was de originele planning, maar de laatste groep is in tweeën geknipt voor de zekerheid, zodat we beter in de gaten kunnen houden wat deze nieuwe update allemaal doet op onze technische back-end. Laten we zeggen dat dit in het verleden niet helemaal vlekkeloos ging en dat we dit nu absoluut willen voorkomen :-)

Volgens de nieuwe planning zou in de nacht van 8 juni de laatste groep moeten gebeuren.

Helder en duidelijk. Dankjewel. 


...maar de laatste groep is in tweeën geknipt voor de zekerheid, zodat we beter in de gaten kunnen houden wat deze nieuwe update allemaal doet op onze technische back-end. Laten we zeggen dat dit in het verleden niet helemaal vlekkeloos ging en dat we dit nu absoluut willen voorkomen :-)

Zoals vele van ons al dachten maar nu eindelijk eens uitgesproken wordt door iemand van binnen de gelederen van KPN.


het klopt dat de update nog niet overal is uitgerold. 3 juni was de originele planning, maar de laatste groep is in tweeën geknipt voor de zekerheid, zodat we beter in de gaten kunnen houden wat deze nieuwe update allemaal doet op onze technische back-end. Laten we zeggen dat dit in het verleden niet helemaal vlekkeloos ging en dat we dit nu absoluut willen voorkomen :-)

Volgens de nieuwe planning zou in de nacht van 8 juni de laatste groep moeten gebeuren.

Bedankt voor de opheldering! Een wijs besluit :blush:


Ik heb gelezen dat de uitrol t/m 8 juni zou zijn. Dus nog ff w88. 

Nee hoor die duurt tot 3 juni @Henk2304

Dus ergens gaat het fout:

 

Volgens de nieuwe planning zou in de nacht van 8 juni de laatste groep moeten gebeuren.

Dat zei ik :wink::innocent:


Hallo allemaal,

het klopt dat de update nog niet overal is uitgerold. 3 juni was de originele planning, maar de laatste groep is in tweeën geknipt voor de zekerheid, zodat we beter in de gaten kunnen houden wat deze nieuwe update allemaal doet op onze technische back-end. Laten we zeggen dat dit in het verleden niet helemaal vlekkeloos ging en dat we dit nu absoluut willen voorkomen :-)

Volgens de nieuwe planning zou in de nacht van 8 juni de laatste groep moeten gebeuren.

Helder en duidelijk. Dankjewel. 

ARRIS VIP 5202
 

Ondanks de communicatie vanuit KPN dat op 8 juni bovenvermelde update zou zijn geïnstalleerd is dat nog altijd niet gebeurd.

Wel het bericht gekregen dat er nieuwe software beschikbaar is voor de afstandsbediening.

VRAAG AAN KPN: wanneer kan ik de update HTML 4.122.211. voor de Arris 5202 verwachten?


Goedemorgen hier ook niet nieuwe software gekregen voor 5202.Arris. ook niet voor afstand bediening. 🤔


Ondanks de communicatie vanuit KPN dat op 8 juni bovenvermelde update zou zijn geïnstalleerd is dat nog altijd niet gebeurd.

Wel het bericht gekregen dat er nieuwe software beschikbaar is voor de afstandsbediening.

VRAAG AAN KPN: wanneer kan ik de update HTML 4.122.211. voor de Arris 5202 verwachten?

 

@Jeroen-bart Engelen, kan jij hier meer over vertellen?


Don't fix if it ain't broken …

Ik heb nergens problemen mee dus hoe kan het beter worden. :)


Inmiddels ben ik wijzer en kan ik jullie vertellen dat er op 10 juni nog 1 laatste batch volgt!


Ondanks de communicatie vanuit KPN dat op 8 juni bovenvermelde update zou zijn geïnstalleerd is dat nog altijd niet gebeurd.

Wel het bericht gekregen dat er nieuwe software beschikbaar is voor de afstandsbediening.

VRAAG AAN KPN: wanneer kan ik de update HTML 4.122.211. voor de Arris 5202 verwachten?

 

@Jeroen-bart Engelen, kan jij hier meer over vertellen?

Je had het zelf ook al gehoord zie ik aan je laatste bericht. Ze hebben inderdaad gisteren aan het eind van de dag besloten de laatste groep nog een keer in tweeën te knippen. Er waren wat zorgen over hoe de nieuwe sport omgeving in deze versie gegevens opvraagt op de server. Op deze manier kunnen we evalueren of deze zorgen gegrond zijn of niet. En zo ja, dan kunnen we nog wat sleutelen aan de cache van de server.


Ondanks de communicatie vanuit KPN dat op 8 juni bovenvermelde update zou zijn geïnstalleerd is dat nog altijd niet gebeurd.

Wel het bericht gekregen dat er nieuwe software beschikbaar is voor de afstandsbediening.

VRAAG AAN KPN: wanneer kan ik de update HTML 4.122.211. voor de Arris 5202 verwachten?

 

@Jeroen-bart Engelen, kan jij hier meer over vertellen?

Je had het zelf ook al gehoord zie ik aan je laatste bericht. Ze hebben inderdaad gisteren aan het eind van de dag besloten de laatste groep nog een keer in tweeën te knippen. Er waren wat zorgen over hoe de nieuwe sport omgeving in deze versie gegevens opvraagt op de server. Op deze manier kunnen we evalueren of deze zorgen gegrond zijn of niet. En zo ja, dan kunnen we nog wat sleutelen aan de cache van de server.

Goedemorgen, het is inmiddels 10 juni enig altijd geen update ontvangen voor de Arris VIP 5202.

KPN: WAT IS DE STATUS VAN DE UITROL HTML.4.122.211????


Goedemorgen, het is inmiddels 10 juni enig altijd geen update ontvangen voor de Arris VIP 5202.

KPN: WAT IS DE STATUS VAN DE UITROL HTML.4.122.211????

Nog altijd niet binnen!.

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic. Een tweede topic over hetzelfde hoeft niet


Hallo allemaal, ik heb deze vraag uitgezet bij de ontwikkelaars van de software! Het kan zijn dat de uitrol nog niet helemaal voltooid is en dan is het een kwestie van geduld, het kan echter ook zijn dat er specifiek bij jullie iets niet goed gaat en voor dat scenario heb ik nagevraagd of er een manier is om de update te forceren.

Jullie horen weer van me zodra ik een reactie heb ontvangen :slight_smile:  

Dag Maja, het is inmiddels 10 juni. Nog altijd heb ik de update niet binnen. Kun jij mij zeggen wat de status is? 


Hallo @ruudforsthovel 

De status is dat we toch nog problemen zagen met performance op onze back-end met de nieuwe versie en dat ze dus gisteravond laat alsnog besloten hebben deze weer uit te stellen.

Er zijn 3 teams al meerdere dagen bezig om uit te zoeken hoe ze de performance problemen kunnen oplossen en iedereen toch de nieuwe HTML versie te geven. De hoop is dat we dit via de back-end ook kunnen oplossen, want dan kan de HTML versie uitrol gewoon verder.

Dus wat betreft een nieuwe datum kan ik niets zinnigs meer zeggen. Anders dan: zodra de performance problemen opgelost zijn.