Binnenkort ga ik over op OLED 4K maar heb Arris VIP2952.V2 om de optimale beeldkwaliteit te behalen bv YouTube of Netflix 4k heb ik dus eigenlijk een 4k kastje nodig (geen zin om stekkers te verwisselen bv voor Netflix 4k direct op tv) en ook geen zin 2,50euro extra te betalen voor 4k kastje ivm 3 zenders die ik niet kijk is er een mogelijkheid het 4k kastje ergens te kopen zie ze wel op marktplaats weet dat je ze standaard na oktober krijgt heb ze zelf ook pas maar zit bij Telfort en wij kregen dus nog een oud kastje helaas
Beantwoord
VIP2952 en 4K TV
Beste antwoord door Dennis Overbeek
Beste
Helaas zou je dan toch een 4K abonnement van 2,50 moeten nemen om die 4K ontvanger(s) te bemachtigen. TV ontvangers via marktplaats zal ik niet doen, deze worden door KPN niet meer geactiveerd. (Abonnementsnummer / pincode) Deze TV ontvangers zijn van KPN, dat mensen dit verkopen is eigenlijk strafbaar. En jou TV ontvanger is geen 4K maar een HD ontvanger. Maar jou LG heeft ook een YouTube app, dan kun je daarop kijken naar 4K-content. En ook met Netflix.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.