Skip to main content

wat ik heb ik fout gedaan? ik wil straks de klassieker bekijken en kwam op de espn pagina terecht 

vervolgens door gewezen naar de kpn pagina, inloggen en kon ik espn niet apart aanzetten alleen kiezen voor tv+  en het  leek het dat espn daar bij zit. niks is minder waar blijkt

enfin vervolgens bevestiging ontvangen dat ik tv kan kijken (ik wil eigenlijk gewoon espn proberen maar het lijkt dat ik verplicht een tv abonnement erbij moet nemen..

vervolgens weer terug om te kijken of ik espn kan aanzetten dan.. helaas

nu kan ik espn niet aanzetten omdat ik een lopende bestelling heb, waar gaat het fout of heb ik iets over het hoofd gezien misschien?

Ik kan je bericht niet helemaal volgen.

Heb je een KPN televisie abonnement?

Dan is de klassieker te zien op kanaal 14 of via de KPN app.

 


top bedankt voor de TIP! phew net op tijd kan ik nog even de voorbeschouwing zien 😀

nu nog kijken hoe ik dit op mijn tv kan kijken ipv op de telefoon,  zonder kastje, 

heb een Apple TV en chrome cast op mijn tv


oef ! nou kon ik mijn abonnements nummer nergens vinden om in te loggen op de android  van mijn tv, die verwijst mij naar de mijnkpn app onder thuis/interactieve tv/abonnement

maar die route klopt niet jammer genoeg, kon nu gelukkig vanuit de kpn tv+ app abonnement nummer vinden, wedstrijd is begonnen 8-)


nu nog kijken hoe ik dit op mijn tv kan kijken ipv op de telefoon,  zonder kastje, 

Waar is het kastje dan? Op een andere tv?


tv kastje heb ik niet omdat ik de TV functie net pas aangezet heb, zal deze week wel bezorgd worden,

persoonlijk vind ik dat  een goede app dat hele kastje kan vervangen en dus onnodig opsturen, stroom verbruik, plastic enz als je dan toch groen bent…. vraag dan op zijn minst of ik zon kastje wil..

 

hoe wilt u tv kijken? app, klik dan hier 


Ha @zijksnor, sorry dat ik je stoor bij het kijken van de klassieker 😉. Jouw verzoek, alleen een app zonder kastje, zien we vaker. Voor nu kiezen we er nog even voor om dat niet te doen. Wellicht komt dat op een later moment toch nog. Fijn om te lezen dat het nu gelukt is, hopelijk wordt het een mooie wedstrijd!


het zal mijn dag wel niet zijn


Ach nee toch! Met deze score is het, afhankelijk van jouw ‘kluppie’ een vloek of een zegen dat het nu niet werkt. Ik heb zelf de tv+ app even opgestart op mijn telefoon: dat werkt goed. Wellicht kan jij dat ook gebruiken? Mijn excuses dat het niet goed werkt! 


inderdaad moest ik de app opnieuw opstarten nadat ik de tv ook al een keer had uitgedaan, tis ook niet de dag van mijn clubje laten we het daar maar op houden 😉


Is het al gelukt met de “smart-tv” app?

Via de app voor tablet en smartphone zou het zeker moeten lukken. En via de website http://tv.kpn.com .


Reageer