Skip to main content

Beste,

 

Het lukt mij niet om de afstandsbediening van KPN TV+ te verbinden met de Sonos Playbar. Ik zou graag de volume van de playbar willen regelen met de afstandsbediening van de KPN TV+. Nu moet ik dat via de app handmatig doen. Komt hier nog een update voor? Of kan dit op een andere manier?

Hi @Bosjessssman! Goede vraag.

In een ander topic heeft iemand dit uitgezocht en daar wat tips doorgegeven. Als die niet weken dan kan het helaas niet. 😕

Ik weet niet of er dan een update voor zal komen, maar je kunt onze Product Updates in de gaten houden. Daar laten we het weten wanneer er een TV+ update aankomt en wat er in die update zit!


Beste KPN, is er al een oplossing om de nieuwe afstandsbediening te koppelen aan een Sonos Playbar? 
 

als dit niet zo is dan stuur ik de nieuwe afstandsbediening terug met het oude kastje en houd ik de oude want die werkt ook prima met het nieuwe kastje.

 

graag een spoedige reactie, 


Ps: dit bericht is reeds een maand onbeantwoord door KPN op een andere link in dit forum, matige reactietijd. 👎


Hi Eric!

Voor spoedige reacties kun je het beste met ons bellen via 0800-0402. 🙂 Hier kan het soms even duren voordat we reageren. 

Nog geen oplossing, maar kijk wel goed naar je abonnement. Als je over bent gegaan naar de nieuwe ontvanger dan zit deze in je abonnement en de oude niet meer. 
Zoals eerder gezegd,

In een ander topic heeft iemand dit uitgezocht en daar wat tips doorgegeven. Als die niet weken dan kan het helaas niet. 😕

Ik weet niet of er dan een update voor zal komen, maar je kunt onze Product Updates in de gaten houden. Daar laten we het weten wanneer er een TV+ update aankomt en wat er in die update zit!

Als die tips niet helpen is het een kwestie van de Product Updates in de gaten houden. Je kunt je ook abonneren op de Product Updates. Dan krijg je vanzelf bericht wanneer er iets nieuws geplaatst wordt.


Dank Sanne voor je te late bericht,

 

De penetratie van Sonos soundbars in Nederland is inmiddels 21%. Hoe kan KPN nou zo’n grote fout maken door een nieuw afstandsbediening uit te brengen die niet compatibel is! 
 

hoop dat jullie snel met een passende oplossing komen, voor nu adviseer ik iedereen de oude afstandsbediening te houden en niet mee terug te sturen!