Skip to main content

Sinds een aantal weken heb ik het volgende probleem:

Als ik het geluid mbv de afstandbediening wat zachter wil zetten, dan springt het volume naar 0. Batterij vervangen, KPN box gereset, afstandbediening gereset. Niets helpt, probleem blijft. Wie kan me verder helpen ?

Blijft het rode lampje op de afstandsbediening branden als je het knopje al losgelaten hebt?

Beste Arjan. Ik ga het in de gaten houden en laat je het antwoord weten

En als dat zo is (als het knopje dus slecht geworden is, en blijft hangen), dan kun je (gratis) een nieuwe aanvragen.

Bij mij hetzelfde. De volumeregeling werkt vanaf de afstandsbediening met infra rood direct op de tv. Ik ga er van uit dat de a/b de oorzaak is maar zal het rode lampje eens in de gaten houden.

Hier blijft het volume zachter en bediening van de 'ring’ ook af en toe hangen. De betreffende knop dan echter niet, maar de afstandsbediening (TV+) blijft het signaal uitzenden. Nogmaals de knop indrukken (of een andere) en het stopt weer. Het is echter incidenteel hier. Ik neem aan dat vervangen van de afstandsbediening ook niet veel zin zal hebben; de software ervan is centraal geregeld.

Ik had het vandaag 2x op verschillende tv's. Het rode lampje blijft inderdaad branden tot je weer op het knopje drukt. Is dit een 'bug' of een 'feature' ?

Reageer