Skip to main content

Hallo, sinds een week hebben wij de nieuwe kpn tv ontvangers geïnstalleerd thuis. Alles werkt top, echter is het volume op de meeste zenders zeer laag. Met name wanneer we Netflix kijken staat het volume bijna op 50 om enigszins iets te kunnen horen. 

Ik lees op dit forum meerdere klachten over dit onderwerp, is KPN al bezig met het oplossen van dit probleem? 

Het beste kan je het volume van de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) op maximaal zetten en het volume op de tv of soundbar regelen.

 

Houd de knop met kleurtjes ingedrukt en zeg hardop: volume maximaal

 

Zie ook hier. 


Deze oplossing werkt helaas niet. Met name Netflix blijf t echt veel te laag qua volume. Kpn, kunnen jullie dit oplossen?


Die knop met die kleurtjes werkt alleen als je het google-account hebt geactiveerd op de DIW7022 @pimboo 


Probleem hier ook sinds de laatste kpn+ applicatie update. Juist omdat er een fors verschil zit tussen het Netflix volume en de iptv kan je niet tijdelijk je boxen harder zetten.

Graag de ‘normalisatie’ van audio tussen de verschillende streaming apps syncen met tv.


Hi iedereen! Ik hoop dat de problemen met volumeverschillen voor jullie zijn opgelost met deze komende update. Laat het daar t.z.t. ook vooral weten.

 


Ik kan het niet testen want ik heb dat volumeverschil nooit gehad.
Wel vraag ik me af waarom anderen dat wel hadden?


Sinds vandaag extreem zacht geluid, nog met firmware 0.25.0. Wat speelt er toch, hoe moeilijk kan het in hemelsnaam zijn😡


Het was best moeilijk @dimi_v, maar met de nieuwe update die jij ook snel zult ontvangen zijn de geluidsissues gelukkig voorbij!