Skip to main content

Klacht is met deze aangegeven opties niet opgelost. Volume via KPN+ box lijkt steeds zachter te worden. Nog andere mogelijkheden?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Erik W., jammer om te lezen dat jij nog steeds zacht geluid ervaart! Kan je iets meer vertellen over jouw set up? Welke (geluids)apparatuur heb je aangesloten en op welke manier? Heb je het artikel over geluidsinstellingen op de TV+ Box al doorgenomen?

 


Inmiddels contact gehad met 0800-0402. Ik heb geen geluidsapparatuur aangesloten op de TV. Met jullie helpdesk alles doorlopen, volume op max gezet en herstart gedaan. Het is iets beter maar nog steeds niet goed. Mij is uitgelegd dat ik moet wachten omdat het een software probleem is dat moet worden opgelost. 


We hebben juist de afgelopen tijd veel gewerkt aan geluidsinstellingen en dat zou nu goed op orde moeten zijn. Ervaar jij dit sinds een bepaalde update? Of was het bij een andere provider, dat het harder was?


Hi Marcia ik ervaar dit sinds maandag 13-5 en op 17-5 heb ik contact gehad met 0800-0402, waarmee ik de bovenstaande acties heb ondernomen en me is verteld dat het wacht op een software update. Ik kom niet van een andere provider. We zitten sinds jaar en dag bij KPN. Gr. Erik 


Vreemd! Ik ga jouw feedback meenemen naar de collega's van tv. Kan je nog met ons delen wat voor televisie je hebt? Dan kan ik dat ook doorgeven. 


Hi Marcia,

het is een Samsung model QAQ6D van 12-2021.

gr. Erik


Bedankt! Nog een extra vraag vanuit de collega's: kan je aangeven wanneer je dit zachte geluid precies ervaart? Is dat bij live kijken, opnames, terugkijken via de gids, nog een andere optie, of misschien zelfs, bij alles?


Hi Marcia, wij ervaren dit bij live kijken of radio luisteren, opnames en terugkijken. Netflix, videoland hebben dit probleem niet. Gr. Erik


Hi Marcia, wij ervaren dit bij live kijken of radio luisteren, opnames en terugkijken. Netflix, videoland hebben dit probleem niet. Gr. Erik

 

  1. Hoe is het een en ander met elkaar verbonden?
  2. Hoe staan de geluidsinstellingen op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) ingesteld?

 


Hoi Joop, ik waardeer jullie betrokkenheid en inzet, maar ik blijf nu 4a5 keer antwoorden op jullie vragen, maar zie geen oplossingen komen. Jullie telefonische support verteld dat jullie een software probleem hebben en dan zeg ik: “los dat op”. Mijn tv+ kastje is rechtstreeks aangesloten op de experiabox en de geluidsinstellingen zijn door jullie telefonische support op “volume maximaal” gezet. Als je geen oplossing hebt, dan hoef je hier geen tijd meer aan te besteden en wacht ik op jullie software update. Bedankt, gr. Erik


Ha Erik, joop2011 is net als jij een klant. Hij is actief binnen de community om andere klanten te helpen. Ikzelf ben een medewerker van KPN en geef (ook jouw laatste)feedback door aan de TV+ collega's, zodat we hier verder naar kunnen kijken!


Hoi Joop, ik waardeer jullie betrokkenheid en inzet, maar ik blijf nu 4a5 keer antwoorden op jullie vragen, maar zie geen oplossingen komen. Jullie telefonische support verteld dat jullie een software probleem hebben en dan zeg ik: “los dat op”. Mijn tv+ kastje is rechtstreeks aangesloten op de experiabox en de geluidsinstellingen zijn door jullie telefonische support op “volume maximaal” gezet. Als je geen oplossing hebt, dan hoef je hier geen tijd meer aan te besteden en wacht ik op jullie software update. Bedankt, gr. Erik

 

Jullie??

@Erik W. het forum is een klanten helpen klanten forum.

Zoals je ziet kijkt een moderator mee en helpt ook.

Ik werkt niet bij KPN en ik heb ook nooit bij KPN gewerkt. 

Vandaar de vragen, om jou zo goed mogelijk te kunnen helpen, hebben wij informatie nodig. 


Reageer