Volume van onze tv niet te bedienen met nieuw ontvangen afstandsbediening
Oude afstandbediening kapot. Nieuwe aangevraagd. Normaal gaat dat vlekkeloos maar nu doet geluid het niet. Zappen en aan-uit zetten werkt nu wel, na meerdere keren te hebben gekoppeld. Met code 3 (Sony), en herstellen met » om opnieuw te proberen; en dat x8 of x9 keer.
2x Sony TV. Arris VIP2952 Arcadyan HMB2260
Andere soort gelijke topics, hebben niet dezelfde afstandbediening toetsen of dezelfde tv ontvanger als ons geval.
Dit keer voor de Arcadyan HMB2260 besteld. Maar beide afstandbediening werken op andere andere tv’s ook. Behalve deze nieuwe nu, die op beide tv’s geen volume kan regelen.
Wij hebben de witte kpn afstandbedining waar de AV knop (source knop) onder de nummer 7 zit.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @RalfSchooneveld
Bij bijna alle afstandsbedieningen zit de source knop onder de 7.
Voor dat model en ook de meeste latere modellen afstandsbedieningen moet je code 340 gebruiken en op de volgende manier invoeren:
Zie ook dit kennisbank artikel voor meer tips als het niet lukt:
Dat staat niet in de instructie, maar ik zal dat morgen gelijk even proberen.
Geprobeerd. Maar deze combinatie doet helemaal niets. Rare is ook nog. We hebben de oude-half kapotte nodig om de tv aan te doen, dan werkt de nieuwe (zonder volume) pas.
Dit heeft bij mij met elke Sony resultaat met de T4H afstandsbediening:
Bij stap 3 typ je 3 4 0 in.
Wij hebben de witte kpn afstandbedining waar de AV knop (source knop) onder de nummer 7 zit
En dit zegt niets. Dat is bij alle kpn afstandsbedieningen. Sinds 2011…
Heb je nu cijfers boven en onderaan Netflix knop?
Dit heeft bij mij met elke Sony resultaat met de T4H afstandsbediening:
Bij stap 3 typ je 3 4 0 in.
Bij deze combinatie gaat het rode lampje niet branden. Source + OK (voor 5 sec) doet niets. Bij het loslaten van de knoppen heb ik groen. Bij het invoeren van 340 krijg ik alleen de zender. Ter info.
Houd je source en OK wel samen tegelijkertijdminimaal 5 seconden ingedrukt.
Houd je source en OK wel samen tegelijkertijdminimaal 5 seconden ingedrukt.
Ja, uiteraard. De instructie is vrij duidelijk. De instructie bij de afstandbediening is ook heel duidelijk, en werkte de vorige 2 keren. Bij deze afstandbediening hebben wij geen volume.
Licht er überhaupt een ledje op bij indrukken V- en V+ ?
Licht er überhaupt een ledje op bij indrukken V- en V+ ?
Ja, er is wel groen led licht bij het indrukken van de volume. Maar geen resultaat verder.
Houd "Bron" en "3" paar seconde ingedrukt totdat rode led gaat branden. Druk daarna op "»" en test aan de hand van de volumeknoppen/dempen of het werkt.
Werkt het niet? Ga naar de instellingen van de iTV tuner en druk op afstandbediening, daarna koppel met TV en volg de stappen.
Houd "Bron" en "3" paar seconde ingedrukt totdat rode led gaat branden. Druk daarna op "»" en test aan de hand van de volumeknoppen/dempen of het werkt.
Werkt het niet? Ga naar de instellingen van de iTV tuner en druk op afstandbediening, daarna koppel met TV en volg de stappen.
Dat heb ik gisteren al iets van 8 of 9 keer gedaan.
Graag een instructie van de door u genoemde ‘’ instellingen van de iTV tuner’’. Ik ben daar volgens mij nog niet bekend mee.
Graag een instructie van de door u genoemde ‘’ instellingen van de iTV tuner’’. Ik ben daar volgens mij nog niet bekend mee.
U drukt op uw kpn afstandsbediening op Menu, en dan zie je daar ergens een vakje staan met "afstandsbediening". Daar druk je op en dan zie je ergens "koppelen met TV staan", of iets in die richting. Kan misschien wat afwijken, maar ik heb niet dezelfde TV ontvanger als u, wel gehad.
U drukt op uw kpn afstandsbediening op Menu, en dan zie je daar ergens een vakje staan met "afstandsbediening". Daar druk je op en dan zie je ergens "koppelen met TV staan", of iets in die richting. Kan misschien wat afwijken, maar ik heb niet dezelfde TV ontvanger als u, wel gehad.
Ok, dit werkt wel.
In dit menu → afstandbediening. Kan ik de huidige afstandbediening kiezen welke afwijkt van de oude. Als ik nu de Source + 3 inclick, gevolgd door », en Ok. Dan werkt de volume en de rest wel.
Dankuwel. Mijn dank is groot. Tijd dat de folder bij de afstandbediening wordt aangepast met deze instructie via het menu. Want die staat er niet in.
Graag gedaan!
Ik ga maandag even in dat boekje kijken om te kijken of daar wel alles goed staat beschreven!
Graag gedaan!
Ik ga maandag even in dat boekje kijken om te kijken of daar wel alles goed staat beschreven!
Ik heb net ingekeken in het boekje van deze en de vorige afstandbediening. Deze die u aanhaalt staat er niet in. Wel globaal instructie op de achter 3 zijden, maar dat is niet voor het instellen.
Maar goed. Dat kan ik aankaarten bij de volgende keer dat ik KPN moet schrijven of aan de lijn hang voor iets.
Graag gedaan!
Ik heb net ingekeken in het boekje van deze en de vorige afstandbediening. Deze die u aanhaalt staat er niet in. Wel globaal instructie op de achter 3 zijden, maar dat is niet voor het instellen.
Maar goed. Dat kan ik aankaarten bij de volgende keer dat ik KPN moet schrijven of aan de lijn hang voor iets.
Bedankt voor het checken. Ik ga er maandag even achteraan!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.