Skip to main content

Tijdens het kijken naar een tv programma werkte de mute en het harder en zachter van het ene op het andere moment niet meer. Ik dacht dus dat het weer aan de soundbar lag. Want met het geluid heb ik al maanden last. Hard, zacht, stotteren in het begin als je een opname doorspoelt. Maar nu werkte hij ook niet meer op de tv zonder soundbar. Dus afstandsbediening gereset en opnieuw gekoppeld met mijn Panasonic. Opnieuw opstarten, nieuwe batterijen in de AB. Euvel bleef bestaan. Na veel zoekwerk de oplossing gevonden in een alternatieve code. Maar ook dat kun je amper vinden op de site. 

Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer maar dan ook zeer teleurgesteld ben in tv+. Ik kreeg de vraag van een kennis of hij kon overstappen naar KPN. Ik heb gewoon gezegd. “Doe het voorlopig niet. Blijf voorlopig maar zitten waar je zit. En als je het toch doet, zorg dan dat alles bekabeld is.” En dat lijkt me toch niet de bedoeling van KPN, zoveel negatieve reclame.

Het product was niet af en is voorlopig nog niet af, naar mijn mening. 

Hoi @Ruud987, als je een product afneemt ga je er vanuit dat het goed werkt. En dan loop je tegen wat gelukkig wel op hebt kunnen lossen alleen was het even zoeken. Wel fijn dat het uiteindelijk gelukt is. 
Verder blijven we het product verder verbeteren. Hou daarvoor de Product Updates in de gaten om te zien wat elke update met zich mee brengt. 


Echter dit duurde wel 10 maanden voor je redelijk product hebt. En de echte problemen worden niet opgelost. Tot op heden ondervond ik bij iedere update weer een ander probleem. Dan weer op de ene tv, en dan weer op de andere.


Dat is wel balen, begrijp ik heel goed. Er wordt in ieder geval blijvend gewerkt aan het product om het steeds beter te maken. 


Dat is wel balen, begrijp ik heel goed. Er wordt in ieder geval blijvend gewerkt aan het product om het steeds beter te maken. 

Helaas was het een dag later weer mis. Dus gisteren met KPN gebeld. De volgende dag al een nieuwe afstandsbediening gekregen. Die werkte wel. Top service! Ik ben vaak negatief over tv+ maar de servicedesk is uitstekend. 


Dat is wel balen, begrijp ik heel goed. Er wordt in ieder geval blijvend gewerkt aan het product om het steeds beter te maken. 

Helaas was het een dag later weer mis. Dus gisteren met KPN gebeld. De volgende dag al een nieuwe afstandsbediening gekregen. Die werkte wel. Top service! Ik ben vaak negatief over tv+ maar de servicedesk is uitstekend. 

En een uurtje later was het weer mis. Ik ben zo wanhopig over tv+ dat ik ben overgestapt. Terug naar mijn oude provider.  Elke update bij tv+ was er een nieuw probleem. Zelfs net nog. Na enkele minuten stopt de opname. Ik kan jullie of de servicedesk niet de schuld geven maar wel KPN directie die ons gebruikers als proefkonijn gebruik(t)en. TV+ was niet af!


Wat een gedoe zeg. Ik lees dat je dan ook jouw keuze hebt gemaakt om te vertrekken. 

Mocht ik toch nog wat kunnen betekenen, dan hoor ik het graag. 


Reageer