Skip to main content
Antwoord

Voor de 3e keer melding 'recovery' op televisie met TV+

• December 4, 2023
  • 8 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb op het forum al gekeken, heb de stroom er van af gehaald. Tv start op, maar scherm blijft groen. Dan nog een keer resetten tv  krijg melding Android system recovery scherm even goed beeld en valt daarna meteen weer weg. Kastje en tv zijn niet meer via afstandsbediening uit te krijgen. Alleen de stroom eraf

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ah dat is balen, ik ben toch wel benieuwd naar de specifieke melding, kun je daar een foto van maken? Op kpn.com/storing kun je voor veel meldingen een oplossing vinden.
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402 trouwens, mijn collega's kunnen dan meteen even meekijken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Camanio, welkom op ons forum! Had je je ontvanger al eens een frisse start gegeven?
Als ook dat het niet oplost, kun je hier dan een foto plaatsen van deze melding?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 6, 2023

Tv doet het nu weer goed, na een hele nacht uit.  Nu hopen dat het zo blijft.

Je zegt een frisse start. bedoel je hiermee het tv  kastje met een scherp voorwerp te resetten.

Dat heb ik ook gedaan

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 6, 2023

Ja hoor tv doet het weer niet

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 7, 2023

Ah dat is balen, ik ben toch wel benieuwd naar de specifieke melding, kun je daar een foto van maken? Op kpn.com/storing kun je voor veel meldingen een oplossing vinden.
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402 trouwens, mijn collega's kunnen dan meteen even meekijken

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 7, 2023

Beste Thomas,

TV doet het nu weer, alleen afstandsbediening gaat niet meer naar andere zender.

geeft blauw lampje, ik ga batterijtje vervangen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 7, 2023

Nieuwe batterijen ingedaan, afstandsbediening werkt niet naar behoren 

kan niet naar andere zenders

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat is niet handig inderdaad, had je ook al even gebeld met mijn collega's?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 11, 2023

Nee, eerst oplossing gezocht op mijn KPN. TV ontvanger doet het nu weer. En hopelijk nu geen storing meer