Ik heb op het forum al gekeken, heb de stroom er van af gehaald. Tv start op, maar scherm blijft groen. Dan nog een keer resetten tv krijg melding Android system recovery scherm even goed beeld en valt daarna meteen weer weg. Kastje en tv zijn niet meer via afstandsbediening uit te krijgen. Alleen de stroom eraf
Hoi
Als ook dat het niet oplost, kun je hier dan een foto plaatsen van deze melding?
Tv doet het nu weer goed, na een hele nacht uit. Nu hopen dat het zo blijft.
Je zegt een frisse start. bedoel je hiermee het tv kastje met een scherp voorwerp te resetten.
Dat heb ik ook gedaan
Ja hoor tv doet het weer niet
Ah dat is balen, ik ben toch wel benieuwd naar de specifieke melding, kun je daar een foto van maken? Op kpn.com/storing kun je voor veel meldingen een oplossing vinden.
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402 trouwens, mijn collega's kunnen dan meteen even meekijken
Beste Thomas,
TV doet het nu weer, alleen afstandsbediening gaat niet meer naar andere zender.
geeft blauw lampje, ik ga batterijtje vervangen
Nieuwe batterijen ingedaan, afstandsbediening werkt niet naar behoren
kan niet naar andere zenders
Ah dat is niet handig inderdaad, had je ook al even gebeld met mijn collega's?
Nee, eerst oplossing gezocht op mijn KPN. TV ontvanger doet het nu weer. En hopelijk nu geen storing meer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.