Skip to main content

Ik heb op het forum al gekeken, heb de stroom er van af gehaald. Tv start op, maar scherm blijft groen. Dan nog een keer resetten tv  krijg melding Android system recovery scherm even goed beeld en valt daarna meteen weer weg. Kastje en tv zijn niet meer via afstandsbediening uit te krijgen. Alleen de stroom eraf

Hoi @Camanio, welkom op ons forum! Had je je ontvanger al eens een frisse start gegeven?
Als ook dat het niet oplost, kun je hier dan een foto plaatsen van deze melding?


Tv doet het nu weer goed, na een hele nacht uit.  Nu hopen dat het zo blijft.

Je zegt een frisse start. bedoel je hiermee het tv  kastje met een scherp voorwerp te resetten.

Dat heb ik ook gedaan


Ja hoor tv doet het weer niet


Ah dat is balen, ik ben toch wel benieuwd naar de specifieke melding, kun je daar een foto van maken? Op kpn.com/storing kun je voor veel meldingen een oplossing vinden.
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402 trouwens, mijn collega's kunnen dan meteen even meekijken


Beste Thomas,

TV doet het nu weer, alleen afstandsbediening gaat niet meer naar andere zender.

geeft blauw lampje, ik ga batterijtje vervangen 


Nieuwe batterijen ingedaan, afstandsbediening werkt niet naar behoren 

kan niet naar andere zenders

 


Ah dat is niet handig inderdaad, had je ook al even gebeld met mijn collega's?


Nee, eerst oplossing gezocht op mijn KPN. TV ontvanger doet het nu weer. En hopelijk nu geen storing meer