Skip to main content

ik wil toch een klacht indienen over de omruilactie Van de tv ontvangers.

 

ik kreeg begin februari een mail om de oude ontvangers gratis omruilen ivm veroudering.

top dacht ik dus in gang gezet, maar toen ging het fout, kreeg het pakketje niet thuis dacht nog ff wachten kan een dag tussen zitten met de post.

maar helaas pakketje kwam niet aan, gebeld met Kpn wordt snel weer een keer in gang gezet maar ook deze ging fout weer niks uit eindelijk bij de 4e keer werd mij gezegd of ik even naar de Kpn winkel wilde gaan en zelf alles op te halen.

en dat in deze dure tijden moest ik toch even 45Km rijden om he uiteindelijk zelf te regelen :(

waar gaat dit fout bij jullie, want niemand kan mij daar antwoordt op geven das best raar.

 

gr Mark 

Normaal gesproken had u ze bij het postkantoor om moeten ruilen. Thuisbezorging kan. Maar kost 10 euro. U heeft nooit een SMS gekregen dat het pakket op het postkantoor lag?


Nee ook de sms kwam maar niet binnen helaas.

het bleef bij het eerste sms’je dat je vanaf een bepaalde datum het pakje kon ophalen maar die beloofde sms is er nooit geweest 

 

gr Mark


Wat zegt PostNL dan van de pakketjes ?
Geen track end trace code gehad ?


Voor hun was dit ook een raadsel vandaar dat ik zelf de spullen moest halen in de winkel

 

gr 


Maar dan kan KPN er weinig aan doen..


Goedemorgen @Mark Rutenfrans en welkom hier op onze Community :)

Om heel eerlijk te zijn is het voor mij ook gissen wat hier precies fout is gegaan. Zoals @Nick83 al aangeeft, wordt apparatuur normaal gesproken altijd omgeruild op een servicepunt. Hier is bewust voor gekozen omdat men dan spullen op kan halen (of omruilen) op een moment dat het voor hen schikt. Je kunt ook kiezen voor een koerier aan de deur maar hier wordt eenmalig 10 euro voor in rekening gebracht.

 

Maar dan kan KPN er weinig aan doen..

Niet om het af te schuiven maar hier moet ik me wel bij aansluiten! 


Goedemorgen @Mark Rutenfrans en welkom hier op onze Community :)

Om heel eerlijk te zijn is het voor mij ook gissen wat hier precies fout is gegaan. Zoals @Nick83 al aangeeft, wordt apparatuur normaal gesproken altijd omgeruild op een servicepunt. Hier is bewust voor gekozen omdat men dan spullen op kan halen (of omruilen) op een moment dat het voor hen schikt. Je kunt ook kiezen voor een koerier aan de deur maar hier wordt eenmalig 10 euro voor in rekening gebracht.

 

Maar dan kan KPN er weinig aan doen..

Niet om het af te schuiven maar hier moet ik me wel bij aansluiten! 

Dat ik mijn Box V14 en TV+ boxjes kreeg als vervanging kreeg ik deze ook gewoon thuis, later kreeg ik een retourdoos voor de oude spullen.


Het gaat volgens mij om verouderde en defecte apparaten. Die moeten op het postkantoor omgeruild worden. Iemand die overstapt op een ander abonnement waardoor er andere apparatuur nodig is, die krijgt het wel thuis gestuurd denk ik.


Ja dat zou kunnen dan!


Klopt dat het omgeruild zou worden bij een service punt maar zelfs die kwam niet aan ondertussen is het geregeld en doet alles het weer.

Maar vind het wel raar dat het 3x fout gaat en dan zeggen haal het zelf maar op 

 

Mark


Klopt dat het omgeruild zou worden bij een service punt maar zelfs die kwam niet aan ondertussen is het geregeld en doet alles het weer.

Maar vind het wel raar dat het 3x fout gaat en dan zeggen haal het zelf maar op 

 

Mark

Ja ze moeten wat op een gegeven moment lijkt mij, als het steeds verdwijnt heeft u ook niks. Dit lijkt me dan ook de enige oplossing.


Klopt dat het omgeruild zou worden bij een service punt maar zelfs die kwam niet aan ondertussen is het geregeld en doet alles het weer.

Maar vind het wel raar dat het 3x fout gaat en dan zeggen haal het zelf maar op 

 

Mark

In ieder geval wel positief om te lezen dat alles inmiddels weer werkt @Mark Rutenfrans. Maar in dit geval is dat inderdaad een rare gang van zaken dat het 3x fout gaat en je het uiteindelijk zelf maar op moet halen, dat kan ik alleen maar met je eens zijn. Voor wat het waard is wil ik je daarvoor namens KPN dan ook oprechte excuses aanbieden. Koop je niks voor, ik weet het maar het signaal zelf geef ik natuurlijk wel door. Hopelijk leren we daar iets van :)